Solsidan och Söndagsmys = Bra avslutning på helgen.

Hejsan! Nu ska jag snart gå och lägga mig, försöka att lägga mig tidigare så att jag inte är så trött i morgon på skolan. Slutar 16.10, så trött vill jag inte vara då.
Jag kollade lite igenom läxan, blev dock inte så mycket gjort. Jag känner mig riktigt krasslig faktiskt. Har ont i huvudet, halsen, näsan, inte kul.
Kollade på Solsidan, haha, det är ju underbart att kolla på, jag garvar alltid högst, nej det gör jag inte men det känns dom det haha. Fast jag tyckte inte det var lika kul i dag. Hm.. Skoja, allt kan ju inte vara 100 % jämt, eller hur. Åt även kvällsfika och godis, så är proppmätt, men så är det ibland.
Vad har ni gjort i dag? Jag har haft en sådan där dag när man är full av energi och vill göra saker. Men problemet är vad man ska göra. Så jag har inte gjort något speciellt. Suttit hemma, men det är kanske en skön avslutning på helgen, jag vet inte. Jag vill alltid ha någonting att göra. Jag hatar att vara rastlös, bland det värsta jag vet.
Nu ska jag platta håret, annars kommer det stå åt alla håll i morgon, det gillas inte!
KRAM ♥










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0