Samtal med Sjukgymnasten, och inställt Föräldrarmöte. För mig.

Hejsan! Hur är det med er i dag? Med mig är det kanon! Har nyss ätit kvällsfika, och kollat på tv, som vanligt kan man säga..
Dagen började med att vi hamnade i olika grupper i klassen. Vi ska ju jobba med en "tant" som är inlagd på ett äldreboende. Och tanten, ja, det blev jag som fick vara hon! Eller rättare sagt, jag "anmälde" mig själv till att vara tanten. Får se hur dom andra i gruppen tar hand om mig. :)
Sedan åkte jag till Sjukgymnasten och pratade om maten, och lite annat. Påvägen hem kommer jag inte så mycket i håg av, beroende på att jag somnade.. Det var ju. Ovanligt.
När jag kom hem åt jag middag, och vilade lite efter maten. Sedan blev det kvällsfika som sagt, mätt nu, jajamen.
Det var ju Föräldrarmöte i dag på skolan, men jag följde inte med Mamma och Pappa. Dels för att jag blev informerad om det vi skulle prata om på mötet redan i går, och dels för att det är ett Föräldrarmöte, då ska ju inte eleverna vara med, egenligen.
I morgon ska jag eventuellt skippa mötet med min Psykolog, för att jag kanske ska på bokrean med min bästa vän J. Och i morgon ska vi även börja att "öva" till vårat uppträdande som vi ska göra med den där tanten på äldreboendet. I dag så läste vi mest på om sjukdomarna som hon är drabbad av, och i morgon smäller det till. Fast, "teatern" kommer inte att vara så länge, tur det, jag älskar ju inte direkt att uppträda som en annan människa på ett äldreboende, men det blir nog bra!
Vi bakade även Sockerkaka som vi skulle bjuda Föräldrarna på i kväll, det blev 3 st, 1 från varje grupp!
Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥


En bild från i morse, liiite trött sådär. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0