Planering inför filmen!

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra.
I dag var det en kort dag, vi började 08.30 , och slutade 13.00, efter skolan åkte jag och Mamma till stan en sväng och kollade runt lite, sedan åt jag och Mamma på, gissa vad. Tacobar... Sedan så köpte jag en mössa och en halsduk! Det har blivit riktig vinter igen! Det har snöat hela dagen. Det bara öser ner! Gud vad det snöar! Det är riktig storm, och jag blir så less när jag kollar ut genom fönstret, och kallt är det också, i morse när jag skulle till skolan och skulle sätta mig i bilen så trodde jag att jag skulle smälla av, av kylan. Fy fasen vad kallt det var.
I dag på skolan så hade Vi ju Engelskaprov, och det gick nog sådär. Hade inte övat mycket alls, men det gick rätt bra ändå.
Efter stanvisiten så åkte jag till min bästa vän J, och planerade till våran film som vi ska göra på Vård och Omsorgsarbetet. Det kommer nog att bli superbra! Det känns bra när vi bestämmer hur det ska vara, handla om, hända. Ska välja ut huvudpersoner, och sådant! Gud, alltså det är verkligen kul att planerar filmer, kanske kommer att jobba som regissör på sidan av Sjuksköterska jobbet!? Vem vet?
I morgon så är det tänkt att jag ska ta Blodproven på Sjukhuset. Jag får se hur det blir med det. Jag gruvar mig jätte mycket. Jag är inte direkt rädd för att ta sprutor, men det känns ju inte frestande. Det känns lättare att det det i armen, än i armvecket. Jag klarar inte av det. Men det ska nog gå bra. Bara jag inte tittar på när dom sticker så går det nog.
Annars i morgon så är det ju sedan helg! Skönt!
Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0