Nyklippt

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det bra, förutom att jag har ont i fötterna som jag vet inte vad, det gör något så fruktansvärt ont nu alltså, och inte blev det någon sjukgymnast i dag heller som jag hade hoppats på, utan det var nästa vecka. Då vart jag sur. Jag har inte varit hos Sjukgymnasten på flera veckor nu, och det är inte bra. Jag måste fråga Henne om vad det kan avra för fel på fötterna, hon är ju utbildad, så hon borde ju veta vad det är.
I dag på skolan så hade vi Vård och Omsorgsarbete hela dagen. Just nu så håller vi på med ett grupparbete om Hjärtat. Jag och min bästa vän J, och A håller på att rita hjärtat och skriva alla latinska namnen för hjärtats alla delar, och så skriver vi fakta om det andra. Dom andra i klassen håller också på att skriva lite om hjärtats klaffar och sådant. Så det blir bra. Det ska dock vara klart i morgon, och då ska alla vara klart. Vi hade bara i dag på oss. Och hjärtat är ett rätt så stort område, så vi får se hur det går.
Efter skolan så hämtade Pappa mig, och vi åkte ner på Stan, jag ät på Tacobar, igen, haha, och sedan kollade jag på lite grejer medans Pappa åkte hem och gjorde mat till han och resten av Familjen. Så jag fick gå runt där själv och kolla. Det enda jag kollade på var faktiskt på Akademibokhandeln, och lite på kläder, annars inget mer. Klockan 17.30 hade jag klipptid på Trudes. Brukar vara nervös innan jag ska klippa mig, men inte i dag. Och det berodde på att jag var så trött, men sen när Hon som skulle klippa mig väl kom, då blev jag nervös.. Vi toppade håret, och klippte upp det lite mer av det jag redan har, och la in en massa produkter i håret, typ sådant som är bra för håret. Åh, jag tycker det är så mysigt när man håller på med mitt hår. Och så tvättade Hon det, och fixade. Jag blev nöjd, men jag har inte hunnit att knäppa något kort på resultatet. När jag skulle betala, så pratade vi under när Hon klippte mig att mitt hår är lite utslitet, och det beror på att jag plattar mitt hår varje dag utan att ha något skydd i håret innan, så det blir ju utslitet. Att man har liksom ungefär 200C i håret varje dag utan något skydd. Inte bra, och det vet jag, men jag har bara inte vetat att det fanns grejer... Så jag köpte det med, så nu har jag det till hands tills i morgon då jag ska platta, haha.
Sedan när jag kom hem så kollade jag på tv och åt kvällsfika, vart proppmätt. Nu mår jag rätt illa, och ska snart sova. Ska nog kolla runt lite innan här på internet!
Vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥



Appropå Hjärta. Snart är det alla hjärtansdag! Jag tycker att gelehjärtan hör den dagen till, men choklad sitter inte helt fel det heller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0