Ny vecka, nya möjligheter

Hejsan alla fina läsare! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Kom nyss hem från skolan faktiskt. Jag och min klass såklart, fick sluta tidigare i dag, pga att våra Vård och Omsorgslärare fortfarande är i London. Känns skönt att få sluta tidigare första dagen på veckan när man har varit ledig ett tag. I dag så fick vi träffa våran nya svenska lärare N. Hon verkar bra! Trevlig och snäll. I dag skulle hon mest lära känna oss, så vi fick säga våra namn, och skriva ett enskilt brev till hon om oss själva.
Nu i kväll ska jag inte göra någonting förutom att kurera mig. Jag har så ont i knäna att jag vet inte vad jag ska göra snart, haha. Nej, men det gör så ont. Och fötterna! Men jag ska ju till sjukgymnasten i morgon, så jag får ta att prata med Henne om det, om jag nu ska dit. Det har blivit mycket avbokningar nu.
Annars i kväll blir det att se på tv, och bara mysa.
Vad ska ni göra?
Nu ska jag äta middag. Blir lite tidigt kanske, men jag är hungrig, haha.
KRAM ♥



MUMS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0