Möte på Soc.

Hejsan! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Hade möte på soc idag ang min KP. Vi kom överrens om att jag inte ska ha Hon mycket alls nu, beroende på att jag inte har tid. Jag har en massa andra aktiviteter att göra, samtal på sjukhuset, sjukgymnast, kompisar, skolan, läxor, mm. Så vi kom överrens om att vi ska träffas någon gång i månaden. Och det känns skönt. Jag har inte alls behovet av Henne längre, och känner mig pressad när jag ska träffa Henne. För det är jämt efter skolan, och då är jag trött kan jag säga. I dag påväg hen från skolan, jag slutade 13.00 i dag, så höll jag på att somna i bilen. När jag kom hem så la jag mig på soffan, och sov 1 timme innan jag och Pappa skulle på mötet, då var jag lite piggare när jag satt mig i bilen. Det är så himla kallt ute nu, i morse var det 20 - 25 minus. Helt otroligt! Februari är väl den kallaste månaden sägs det, men det har ju varit kallt i flera månader nu, och jag blir faktiskt lite smådeppig när det är kallt och mörkt. Men nu på morgonen så börjar det att bli ljusare, och därmed blir jag piggare och på bättre humör, det känns bra.
I morse så hade vi sovmorgon till 10 för att vi inte hade någon Matte, men jag åkte dit till halv 9 ändå, för jag och min bästa vän J, satt och pratade och kollade på en inspelad dokumentär. Det är verkligen intressant att se på, och kul, samt att vi spelade upp musik och garvade. Haha. Vi har alltid kul tillsammans. Det är så skönt att det blev bra till slut. Efter år av Ångest, och att hata mig själv, till att trivas med mig själv, och må bra, det är så skönt. I dag på Engelskan så skulle vi se på en film. "Dagboken" det var ju den jag köpte för någon vecka sedan. Den är jättebra, en av mina bästa filmer faktiskt.
I morgon är det Fredag. Veckorna går fort, och det är skönt. Snart är det lov. Och veckan efter lovet, vecka 11, ska jag ut på praktik, ser fram emot det. Det blir som att åka till ett "riktigt" jobb på riktigt. Jag ska till ett äldreboende där jag var i höstas. Jag trivdes bra när jag var där sist, så det ska bli roligt att komma tillbaka.
Kvällen spenderade jag framför tvn med kvällsfika, och "Halv 8 hos Mig" samt "Sveriges Värsta Bilförare" Underhållande..
Vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0