Fredag!

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Nu är det äntligen helg! Gud vad skönt, äntligen få sova ut!
I dag så var det en kort dag på skolan. Började med att jag la mig jätte sent i går kväll, halv 1. Och klev upp halv 7 i morse, så jag var rätt trött, men när jag väl började att fixa i ordning mig så piggnade jag till. Vi började som vanligt 08.30 , och slutade 12.55. Vi hade svenska första lektionen, och vi ska göra en "läslogg" till en bok som vi ska läsa. Jag hade valt en bok för ett tag sedan, men la det på is för att det kom så mycket annat som man skulle göra innan Jul, så det är ingen som har gjort den sk "läsloggen" Så jag ska välja en ny bok och försöka att börja lite smått på den i helgen. Och så jobbar vi ju med Antiken nu. Och det är inte så jättekul... Nu ska jag på måndag redovisa någonting om någon gud med hjälp av stödord, och jag får inte kolla ner i pappret så mycket.. Får se hur det går, kan ju inte vara så svårt. :) Och sedan ska vi göra, som en teater vi i klassen, om just teatern som var på den tiden.
På lunchen i dag så gick jag och min bästa vän J, till Metropol, det ligger precis bredvid skolan, och där åt Vi lunch, och skrattade i hjäl oss. Haha. Våran humor. :)
Vad har ni gjort i dag?
Jag och Mamma kom precis hem från stan en sväng, jag har inhandlat, 2 filmer, "Bröderna Karlsson" , och "Den Bästa Sommaren" , jag köpte också 2 böcker, 1 av Henrik Fexeus, och den andra var en ungdomsbok! Vi  åt även på stan, det var smaskigt!
I kväll blir det tv för hela slanten. Och godis, MUMS!
Nu ska jag läsa lite, eller kanske ta en tupplur!
KRAM ♥


En bild från Metropol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0