Dålig uppdatering,

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Bättre än i går i allafall. Jag mådde inte speciellt bra i går, därför blev det ingen bloggning. Jag åkte ju som sagt på stan en sväng och åt, och letade efter "Tiger Tröjan" hittade den dock inte, men jag hittade en annan tröja som jag tyckte var lite småsöt sådär. Åt, sedan åkte jag vi hem, jag somnade till i bilen, och när vi kom hem så la jag mig på soffan och sov från 17.30 , - 19.30? Ungefär, var ju rätt pigg sedan. Åt kvällsfika, mackor, oboy, och godis, kollade på Melodifestivalen, och Cirkus Möller. Jag tycker inte att Melodifestivalen är så himla bra faktiskt. Jag tycker att det blir sämre och sämre låtar för varje år. Det kanske är för att det inte är min typ av låtar som är med? Cirkus Möller var roligare, haha, skrattade i hjäl mig, som vanligt. Kollade sedan på en film innan jag la mig och sov. La mig för att sova halv 3 på natten, lyckat. Jag som hade tänkt att lägga mig tidigare, och att kliva upp tidigare i morse.. Ingen bra avslutning på helgen, huvudet värker, och jag känner mig små kass. Inte bra.
Vad gjorde ni i går? Såg ni Melodifestivalen, i sånafall vad tycker ni om programmet?
KRAM ♥



Tröjan jag köpte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0