Bokrea, och Middag på Mc Donalds.

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Med mig är det bra. I dag har det varit en dag full av äventyr. Det började med att vi hade sovmorgon till 10 i dag för en gångs skull. Men, det visste inte jag, så jag kom till halv 9 som vanligt.. Som tur var, var min bästa vän J också på skolan, så vi skrattade och hade kul ändå. Som plåster på såren att vi kom tidigare.
Vi hade Vård Och Omsorgsarbete hela dagen. Vi planerade ännu lite mer hur vi skulle lägga upp allting, och vi övade ääven lite ute i metodrummet på hur vi ska göra. Ta blodtryck, puls, stick i fingret (diabets), mm.
Efter skolan så åkte jag och min bästa vän J till stan för att kolla på bokrean. Det var riktigt kallt ute. Jag som har haft jackan på mig hela dagen i skolan, nästan för att det är ingen värme på typ, riktit dåligt faktiskt, man ska ju inte behöva sitta med ytterkläderna på. Eller? I allafall, så var vi i stan, och vi åt lunch där, så det blev sen lunch, typ vid 14 tiden.. Sedan kollade vi på lite böcker, och hade kul. Riktigt kul. Vi skrattar alltid så mycket när vi är tillsammans, och man är aldrig sur när man är med henne. Sedan tog vi bussen till ett annat shoppingställe, bara för att kolla vidare på vad dom hade för utbud på böcker. Och det var ju samma som i stan, men det gjorde ingenting. Sedan åt vi på Mc Donalds till middag. Vi tog Chicken Nuggets med Strips, Currysås, och Cola. Gudars vad gott det var. har inte ätit Mc Donaldsmat på ett tag. Innan jul någongång, så det var ett tag sedan. Men gott var det. Efter maten så satt vi oss på en bänk och flummade. Alltså, jag skrattar aldrig så mycket som när jag är med henne. Vi kan varandras humor, och när vi ska försöka att vara allvarliga när vi verkligen ska vara det, så går det åt skogen. Haha. Men i allafall så gick vi till en annan bänk, för den där "soffan" det var ingen soffa, men den soffan vi satt på gled man bara ner på när man satt, och det orkade vi inte, så vi bytte bänk. Och började att spela upp musik inne på varuhuset. Herregud vad kul vi hade. Sedan vi 19.30 kom Hennes Mamma och hämtade upp Oss. Då skjutsade dom hem mig, och när jag kom hem så kollade jag lite på "Sveriges Mästerkock" jag hann se ungefär en halvtimme, och till det så åt jag kvällsfika. Nu är jag mätt, och ska snart lägga mig och sova. Vi har sovmorgon i morgon faktiskt också till 10. Men jag kommer att åka till skolan till samma tid ändå. Och i morgon så slutar vi tidigt. Vi slutar klockan 13.00 redan. Klockan 15.00 ska jag på möte på Soc angående min KP som jag har. Vi ska trappa ner på henne nu för att jag har andra saker att göra nu. Skola, kompisar, och sådant. Och hon var bara en hjälpande hand för mina Föräldrar när jag var som sjukast, för jag kom aldrig ut på några saker, jag vägrade. Men med Henne så kände jag mig tvungen. Så vi ska prata om det i morgon.
Jag skippade ju mötet med min Psykolog J, i dag. Känns lite surt, men en gång gör ingenting.
Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0