ARRRGGHH!

Hejsan! :) Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Lite små arg just nu, men annars sp är det bra.
I dag har jag inte gjort så speciellt mycket. Jag var på skolan till 12.55, haha, på pricken som vanlgit med tiderna.. Och då kom Pappa och hämtade mig. Vi åkte hem, och jag hade så himla tråkigt. Eller jag var rastlös liksom, kände att jag behövde göra något, men kom inte på vad.. Så jag satt i gång en film och kollade på den, "Beck" Blev det, sedan åt jag middag. Och efter middagen vart jag jättetrött. Jag höll på att somna, så jag var tvungen att sätta mig i hallen för att bli kall, för att bli lite piggare. Sedan så kollade jag på reprisen av, "Halv 8 Hos Mig" från i går, underhållande. :)
Sedan så väntade jag på att Mamma och Pappa skulle komma hem, så jag la mig på soffan, och somnade.. Det är ju väldigt ovanligt att jag somnar när jag lägger mig på soffan. Hm.. I allafall, så hade dom köpt godis, så jag åt det, och sedan kvällsfika, vart proppmätt, och det känns lite jobbigt, kan ju inte andas, haha. Så jag ska snart lägga mig, kanske kolla på någon film i min bärbara innan jag somnar. Jag fick ju 2 1/2 men av Mamma i julklapp, så ska nog kolla på det, har inte hunnit sett alla avsnitten än, och det är konstigt!?
Ja, som rubriken lyder så är jag faktiskt riktigt förbannad just nu, på egentligen kanske inte en så stor grej, men en grej som sitter i bahuvudet och gnager. Det är inte Ångest, utan ilska. Men det går nog över, jag har avreagerat mig lite grann nu, så det känns bättre. Dock var det Mamma som fick ta den smällen, men de var absolut inte menat till Henne, och det sa jag, och Hon vet om det. :) <3
I morgon har jag inget bestämt vad jag ska göra. Jag tror att jag kommer att åka in till stan en sväng och kolla på lite grejer, eventuellt äta ute också, man kan ju alltid hoppas! Ska även sova ut i morgon, men inte för länge, för det blir inte bra det heller, då får jag bara huvudvärk och blir grinig ändå..
Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0