SUNES JUL

Tjoho! Hur är det med er? Med mig är det bra. Sitter just nu och kollar igenom lite grejer på datorn och ska snart sätta igång en film och sova tidigt idag tänkte jag! Låter som en bra idé.
Har inte varit så aktiv på bloggandet på ett tag som ni märkt. Och det har flera olika anledningar som jag inte vill gå in på just nu, men kommer snart att berätta varför. Men ska börja med det nu igen som sagt!

Idag har vi tagit in julgranen och pyntat den så fint. Var dock skeptisk i början om jag ska vara ärlig. Tyckte att den såg lite smal och liten ut, men sedan när det kom i glitter och dekorationer så blev det genast bättre!
I morgon ska vi baka knäck så det kommer bli gott. Har bakat allt det andra som går att baka ungefär. Gott ♥  

Snart är det julafton! Alltså på lördag, mindre än en vecka dit! Längtar jättemycket! Har inte lagt ut min önskelista, men ni kommer att få bilder på det sen. Och även på julpyntet!


Svarar på kommentarer sen!


Har även börjat kolla på Sunes Jul. Alltså det måste ju vara en av det bästa julkalendrarna som gått! Eller, det ÄR en av de bästa julkalendrarna som gått! Även årets är bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0