Sen bloggning!

Hej mina fina vänner! Hur mår ni idag? Jag mår bra, är trött, men annars är det bra!
Bloggar väldigt sent idag! Och det ska inte hända igen!
Vi fick ju främmande idag, och då har jag inte haft tillgång till dator förrän nu! Det är ju skamligt!
Så jag har kommit på den smarta idén att ta med mig mobilen så att jag kan mobilblogga och lägga in inlägg vad jag gör när jag är ute på äventyr :)
så imorgon kommer det nog att ploppa upp ett sånt inlägg!

Imorgon ska min familj tydligen spela golf, jag har ingen erfarenhet av det om man säger så. Vi har en golfbana rätt nära vårat hus, eller ja, det är väl typ mellan 300 - 400 m dit, så då ska min familj dit och golfa, lycka till säger jag bara (Y)
får se om jag följer med dit, tror inte det, men vem vet!

Och snart bär det av ner till Skåne också, ska bli kul!
Kommer då självklart att blogga från resan! Kommer bli många inlägg den dagen!

Vad har ni gjort idag sötnosar?

KRAM ♥





Kommentarer
Dan Thor

Hehe vilka hade ni på besök då?=)

Mysigt.



Jag mår bara fint, dudå?



Jag har vart hos min mormor och gammelmormor. =)



Kram

2011-08-02 @ 00:27:46
URL: http://animalcity.blogg.se/
kajsa-stina

sv Dan Thor : vi har besök besök från Stockholm, släkt som sover över och kommer vara här i några dagar :)



vad bra! jo jag mår bra, :)



okej! mysigt :)



händer imorgon då?



kramar!!

2011-08-02 @ 00:33:49
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Dan Thor

Det är alltid härligt? =)



Kul med besök?



Jo det är bra :)



Jag ska åka och handla imorn och sådär.

Dudå? Golfa?=)



Kram



2011-08-02 @ 00:38:35
URL: http://animalcity.blogg.se/
Lillan

Är det du som tagit bilden med nyckelpigan?



Idag har jag och pappa varit ute i skärgården och gått runt. Som jag brukar säga, jag blir så lugn av att vara vid havet.

Nu ikväll så tog vi en match i minigolf, jag förlorade!



Ingen fara hjärtat, du svarar när du hinner.



Kramar<3

2011-08-02 @ 00:40:15
URL: http://patriciac.blogg.se/
Diana

följde du med till golfbanan nåt? :)



sv: hihi, tänk vad beroende man blir av datorn när man har en blogg ;) smart att du kan blogga från mobilen iaf, det kan inte jag (vad jag vet) :o



mår rätt okej idag, har varit på stan med min kusin och blivit några kronor fattigare och lite kläder rikare ;)



hihi, ja! det är ett sudoku i tidningen varje dag och jag blir typ överlycklig varje gång pappa inte hunnit göra det före mig ^^ haha!



ha det bäst, pussar <3

2011-08-02 @ 18:58:56
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Dan Thor : jo det är ju det :)



jo det är kul, men då kommer bloggning i andra hand, men imorgon åker dom hem, så då blir det som vanligt igen :)



vad bra! det är bra här också!



okej, mysigt! haha, nej jag golfade ingenting, tråkigt utav mig, men får väl testa nån annan gång, för jag vill testa det nån gång :) har du gjort det nån gång?



kram!

2011-08-03 @ 22:09:50
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lillan : nej det är inte det! faktiskt inte, men är sugen på att göra det! :)



åh vad mysigt! jag älskar också havet! det är avkoppling på nåt sätt :)

gjorde ni! vad roligt! jag har aldrig spelat golf men det verkar kul, är det de? :)



hoppas du haft en fin dag i dag vännen!



kramar i massor!! <3<3

2011-08-03 @ 22:10:37
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana : nej jag gjorde ju inte det! men en annan gång får det bli! är sugen på att testa golf nån gång, och golfbanan är nära oss så det lär bli snart! har du spelat golf nån gång? :)



haha ja man blir ju det! det känns tomt när man inte bloggar!

okej! jo jag kan blogga från min, du kanske kan det, bara man har internet så går det :)



åh vad mysigt! man ska unna sig saker! jag köper ofta grejer, fast nu var det ett tag sedan sist, har ju inget studiebidrag under sommaren, så då får man snåla lite med pengarna, får se hur det går ^^



hihi jag är likadan! jag älskar att lösa sudoku, gör det varje dag, och som tur är så är det bara jag i min familj som löser det, men min moster gillar att lösa det, så när jag åker ner dit på lördag lär vi få tävla om vem som får tag i tidningen först :D



hoppas du haft en fin dag gumman! hur mår du idag? :)



pussar och kramar!! <3<3

2011-08-03 @ 22:11:24
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0