:)

Chanser i livet får man inte, man tar dom




Kommentarer
lil' babustyle - foto & vardag

sv: Har bara tagit det lugnt med pojkvännen. Spelat spel, tittat på tv, lyssnat på musik osv :) själv?

2011-08-08 @ 00:55:21
URL: http://babustyle.blogg.se/
danten89

Jag får se vad som händer imorgon?=)

Ingen aning^^



Dudå?



Kram

2011-08-08 @ 01:08:10
URL: http://animalcity.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv lil' babustyle - foto & vardag : åh vad mysigt! :)



jag har varit med några kompisar, annars inte så mycket :)

2011-08-08 @ 01:17:58
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv danten89 : okej, jo jag har inte heller direkt nån aning om vad jag ska göra imorgon, det återstår att se :)



kanske vara med en kompis eller så, antar det :)



kram!

2011-08-08 @ 01:19:43
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

aha, okej :)



ja, det tycker jag ;) jag lyckades ta ut melodin på några låtar på gehör, men ackord... det går inte :P haha



ah, det tog en evighet med bilderna!! men nu är jag äntligen klar, puh!



ja, det har regnat hela dagen och jag har inte gått utanför dörren :P haha. men ja, lite mysigt var det idag, för jag hade lust att bara vara inne ;)



imorn ska jag träffa sjukgymnasten för första gången på länge! :) det känns bra!



hihi, ja! jag har alltid ÄLSKAT våfflor och pannkakor! <3 när jag var liten var jag stammis på coop, varje torsdag åkte jag o pappa dit och åt pannkakor ;) sen fick jag gratis påfyllning när de började känna igen mig, haha ^^ har inte jag sagt det förut? eller var det till nån annan jag sa det? :P



puss och godnnatt min fina <3

2011-08-08 @ 01:39:20
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana : okej! men det är kul att du kommer ihåg lite grann utav pianot! jag skulle så gärna vilja kunna spela jag med! :)



precis! så känner jag också! att det är skönt att vara inne, göra saker som man har lust med bara :)



åh vad kul! det kommer att gå jättebra! vad gör du när du är hos sjukgymnasten? :)

det var längesedan jag träffade min, får se om det blir nånting av det i höst! :)



hihi ja! håller med! våfflor och pannkakor är supergott!

åh gud vad sött att dom kände igen er sen!! det har du aldrig berättat för mig ifl :)

vi var stammis på ett matställe inne på birsta heter det, ett matställe i ett shoppinghus, tillslut kände dom igen oss också, men inte fick vi nån rabatt :((( haha, men gud vad mysigt! :)



idag var jag till stan med mamma en sväng, skulle kolla efter löshår men köpte ingenting, men vet nu vart affären är iallafall!



va ska du göra i morgon? hoppas du mår bra! :)



pussar och kramar!! <3<3



2011-08-08 @ 21:45:44
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
tusse

Fin bild, är det du som har tagit den? :)

2011-08-11 @ 00:29:37
URL: http://tussex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0