Jag fick en spontan känsla att plocka fram pärlorna och börja göra smycken!

God kväll mina fina vänner! Hur mår ni i dag? Jag mår helt okej! :)
Kvällen spenderade jag framför tvn med godfika, och kollade lite på hockeymatchen mellan färjestad och skellefteå. Jag hejar inte direkt på något av lagen, men kul att kolla ändå, blir lite inne i matchen ändå jag!
Skirker och har mig i soffan, hum *HOST*

Ja, som rubriken lyder så blev jag väldigt sugen på att göra smycken igen! Jag höll ju på en hel del med det när jag var sjuk, och även i somras, och nu blev jag sugen igen!
I somras så gick jag och mamma en pärlkurs där man fick lära sig hur man gjorde smycken osv, så att det blir lite klass i det hela! Och det har gett resultat faktiskt, och det är jätteroligt! Jag har en stor låda med massa olika smyckesaker, stoppärlor, läderband, pärlor, tänger, mm, så det är riktigt kul! Ska ta att kika på det med en gång, vart jättesugen haha!

Vad har ni gjort i dag? Haft det bra idag? Har solen lyst hos er också? Underbart väder har det varit här i dag! Älskar att våren är här! :)

I morgon är det onsdag = samtal med min psykolog. Ska bli skönt att prata lite med henne, det är liksom inte på samma nivå längre om man säger när jag var sjuk. Då var det bara fokus på ett område, nu kan man liskom sväva i väg lite fritt och prata om just livet, och inte bara anorexin som var så jobbig under en så lång tid. Skönt att det är över nu! :)

Ska börja att fotografera mer också! Jag har sagt det ett antal gånger, och jag har faktiskt haft med mig kameran, och den är laddad och klar! Bara det att, vad ska jag knäppa på? Hum, ja, det finns säkert massor att knäppa på, kan ju annars knäppa på mig själv om det inte finns något annat, men såklart att det finns massa saker att knäppa kort på!

KRAM ♥





Kommentarer
camilla

ÅÅ en massa foton vill jag se :D



Åå hur var mallorca? :)va de längesedan du va där?

Jag gillade nog grekland mest :D har vart på kreta och lefkas där, lefkas är hur fint som helst :D de e en liten lugnare ö men jösses så fint :D när vi var där åkte vi till en strand som heter porto katziki och räknas till en av europas 5 finaste stränder tror jag det var :D sök på google o se om du hittar ngn bild :D så de e nog favoritresemålet hittills :D men tunisien var galet fint också :) bodde på all inclusive där så gissa om man åt mkt goood mat ^^ och efterrätter framförallt xD



Ja nu blir de nya tag, bara att köra nu o ge järnet!



Hur blir din dag idag? här regnar de som vanligt :P haha



Pussar <3

2011-04-06 @ 08:08:31
URL: http://resanupp.devote.se
Jennie

God morgon! :)



Känner också alltid att jag vill foto mer och lägga upp på bloggen, men blir aldrig av! Kanske blir det mer i vår o sommar, när det kanske finna mer att fota?

Men brukar undvika att lägga upp bilder på mej själv eftersom jag bara får höra av Anonyma läsare (!) att jag är så ful, och det behöver jag liksom inte höra



ååå, jag vill så gärna resa iväg nånstans, bara några dagar liksom! Bara koppla av lite..

Idag ska jag jobba halvdag (e på jobbet nu och till kl 10.30, sen ska jag hem o äta mellis, träna lite, äta lunch och sen iväg - äntligen - till mitt första samtal på jättelänge - på Tjejzonen! Ska bli sååå skönt, är alltid så skönt att åka dit o prata ut!

Vad ska du göra? Är praktiken nåt i din utbildning?



kramar*

2011-04-06 @ 09:04:21
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Camilla: Jaa! :) Jag ska börja att fotografera mer! Det är kul också!!



Det var jättebra på Mallorca! Vi var där i somras, så det var inte så längesedan, typ 1 år sen, men jag tyckte det var bra! :D



Grekland har jag alltid velat åka till, och det verkar vara så fint där också! :) Ska kolla på en gång på bilder!! ÅÅH! Gud vad sugen jag blir på att åka nununununu!! Haha! :)



Ja absolut! Du kommer att klara det vännen!! :) <3



Dagen har varit bra! Det har varit riktigt soligt här i dag, och varmt, blåst varma vindar! Tråkigt att det regnar nere hos dig. Men snart är det sommar! Och då får det inte regna! Absolut inte!

dagen har varit bra, var på möte med min psykolog i dag, så det var jättebra det!

Hur har din dag varit? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-06 @ 21:55:08
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: God kväll! :)



Ja men visst! Man tänker att, i dag ska jag knäppa kort, men sedan när man kommer ut så vet man inte riktigt vad man ska knäppa på haha, men som du säger, nu när det börjar bli vår, och sedan sommar. Då finns det mycket fint att knäppa på. :)



Det är så idiotiskt alltså! Att man inte ska kunna lägga upp egna bilder på sig själv på sin egen blogg! FY fan vad jag blir irriterad på alla idioter som skriver elaka kommentarer! Du ska inte bry dig om vad som säger. Dock tar man ju såklart åt sig, det gör jag med om någon skulle skriva något dumt. Och du är inte alls ful! :) Det är dom idioterna som skriver som är fula, blir så irriterad!



Ja gud vad skönt det skulle vara! Det är skönt att bara få slappna av!! Värme, och sool, så himla underbart! :)



Okej! Det kan vara skönt med halvdagar ibland också! :)

Vad bra att få komma och prata lite! Det underlättar verkligen att få prata, skönt också. :)

Jag var också på samtal i dag, så det är bra! :)



I dag har jag varit på samtal hos min psykolog och pratat lite grann om allt möjligt, och det är det jag har gjort idag. Fick främmande av pappas bror förut också, så pratade lite med han med, dock inget så att säga personligt! ;)

Utan bara släkt - snack, :)

Praktiken som jag är på, är en del i min utbildning, så det känns jättebra! :)



Kramar <3<3



2011-04-06 @ 22:06:14
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0