118 800

Ja jag mmsade in en bild på mig till 118 800. Jag har hört genom många andra att man kan göra det, och gjorde det nu själv för första gången i dag, och jag fick detta som svar:




Morsning min vän! Du ser ut att vara en riktigt härlig och känslig männsika med massa humor! Vi på 118800 har haft ett stormöte nu precis och som punkt tre på schemat så diskuterade vi dig! Enligt våra chefer och andra medarbetare så ser du ut att kunna vara kusin till Emma Watson. Det låter väl inte så dumt? Snarare perfekt! Du är som en liten kameleont som liknar de flesta kändisarna! Massa kramar från 118800!





Kommentarer
camilla

Du är väldigt fin :D



Jaa men då har du u lite sommarplaner då :D har du några fler planer? :)



Jaa korsord gillar jag också :) de e mysigt tycker jag hihi



Hoppas du hade det bra igårkväll, jag har inte sett mästarnas mästare i år, brukar se de men i år har jag inte orkat följa det ^^



Vad händer idag fina? :)

puss&kram

2011-04-04 @ 07:58:08
URL: http://resanupp.devote.se
Jennie

Du är faktiskt lite lik henne!

Båda är lika söta i alla fall ;)

Undra vem de skulle säga att jag är lik,

vågar inte testa...kostar för mycket också, haha

jag är så snål :P

2011-04-04 @ 10:05:57
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Camilla: Tack! Du är också fin! :) <3



Ja men precis! Det är kul att planera lite sådär, vi har pratat lite om att åka utomlands, men har inte riktigt bestämt oss. Annars ska vi ner till Skåne och hälsa på vår släkt som bor där nere. :) Har du några planer inför sommaren? :D



Hihi jaa visst är det! Det är kul också! :D



Jo tack! Jag hade det bra i går kväll, hur hade du det? :)

Jag tycker att de är rätt kul att kolla på, så det har blivit något jag följer :)



I dag har jag tagit det lugnt, ska ladda inför i morgon då jag ska till praktiken igen. Det ska bli kul att komma tillbaka igen! :)

Vad ska du göra i dag?



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-04 @ 15:24:23
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: Hihi tack! Du är också fin! :)



Ja det är lite småkul att mmsa in och bara se vad dom svarar liksom! :D



Jag var faktiskt lite nervös när jag mmsade in, jag visste inte vad dom skulle svara, men sedan släppte spänningarna haha. Dom skulle nog ta någon riktigt söt kändis på dig! :D

Ja, haha, det är jäkligt dyrt att ha med dom att göra överhuvudtaget haha! :D



Vad ska du göra i dag? :)

Hur mår du idag?



Kramar <3<3

2011-04-04 @ 15:29:21
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

Hihi tack :)

Åå vad mysigt med utomlands, de vill jag med :D vart vill du åka?

Jag hoppas att jag får jobba till sommaren annars har jag inga planer förutom att sola, bada o umgås med vänner :D



Jag hade de bra jag med :) var en hel lugn dag och kväll igår inga större ansträngningar:P



Åå vad roligt :D

Idag har jag vart på kurs på sjukhuset och sen var jag med min bästa vän <3<3 Underbart hihi :)



pussar på dig

2011-04-04 @ 19:39:25
URL: http://resanupp.devote.se
Jennie

Sv.

Haha, jaa, för dyrt för mej att göra sånt, även om det är kul. Men tror jag är lite lik ALyssa Milano :P



joo, en bra dag, faktiskt! :) Underbar morgon på jobbet, senare på dagen sprack ju himmelen upp och solen kom fram och det blev ju bara härligare o härligare! Fiskmåsarna flyger ju på blå himmel redan, så då måste det väl va riktig vår nu va? SKulle få över 10 grader hela veckan här i Sthlm!



Va har du gjort idag?

kram

2011-04-04 @ 20:19:53
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja! Utomlands är bland det bästa som finns! Jag vill gärna åka till, Italien, Grekland, Spanien, Frankrike, Kroatien, eller något sådant :) Jag längtar verkligen utomlands, kvittar nästan vart, men någon av de ställena vill jag gärna till! :)



Ja men det låter jättekul och mysigt det med! :) Jag ska också umgås mycket med vänner, och skratta!:D



Det är skönt att bara ta det lugnt också! Kunna slappna av och bara vara liksom, :)



Gud vad kul! :) Vad var det för kurs du var på? :)



Pussar och Kramar! <3<3



2011-04-04 @ 22:10:05
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: Haha ja! Jag kom ju på att det kostar ju en del att mmsa, eller ringa dit överhuvudtaget, dock kom jag på det lite för sent. Oups! Haha ^^,



Vad bra att det var bra på jobbet! Och ja men visst! Det var riktigt soligt hos oss i dag också! Underbart! :D Skönt att våren är påväg hos oss också! Snön håller på att tina, det är lite kvar här och där, men vi får vår vi med, får vi hoppas! ;) :D Gud vad skönt! Det var faktiskt typ 8 + grader här i dag också, så det går framåt! :D



I dag har jag mest ladda inför i morgon då jag ska på praktiken igen. Var längesedan jag var där nu, så man måste liksom komma in i deras dags rytm om man säger, nu kan jag inte sitta uppe så länge på nätterna ;) Men det ska nog gå det med! :D



Vad ska du hitta på i morgon? :)



Kramar <3<3



2011-04-04 @ 22:17:58
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0