Tisdag

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det väl bra. Har nyss ätit en stoooor middag, och nu tar jag bara det lugnt. Tänkte nog ta och kolla på en film snart tänkte jag, men jag har ingen aning om vilken än. Hm.... Något förslag?
I dag har jag varit i skolan till 14.30 ungefär, slutade lite tidigare i dag, åkte sedan med mamma och handlade, och sedan åt jag middag som sagt. I morgon så börjar jag egentligen 10, men ska komma till 9 för att jag och en kompis ska få special idrott i skolan, så vi ska åka och kolla på lokalerna innan skolan börjar i morgon. Fett nice! Det är inte bara vi 2 som ska ha special idrott, men det är bara vi från våran klass än, vad jag vet, det kanske kommer fler? Nej nu ska jag slö-titta på tv och ringa min moster sedan. :)
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0