TBC

Hejsan! Hur mår ni? Med mig är det jättebra, lite ont i halsen, eller det kliar lite, hoppas jag inte blir förkyld igen. Det kan man väl inte bli så här tätt inpå? Hoppas inte det i allafall. I dag har jag varit med en kompis i min klass. Jag åkte hem till hennes Pappa, hennes föräldrar är skilda. Så när jag kom fram så undrade hon om jag ville att vi skulle följa med och gratta hennes Farmor som fyller år i dag. Absolut, det är ju kul att gratulera folk. Så jag följde med dom, och när vi kom fram så hälsade jag på alla som var där, det var ganska många, vi gick upp på övervåningen och pratade, sedan visade hon runt mig i huset, det var verkligen fint. Åkte sedan tillbaka hem till hon och väntade på att jag skulle hem och äta, hon åt middag medans vi pratade, och gick sedan till hennes rum och pratade vidare. Mina föräldrar kom och hämtade mig och jag åkte hem och åt middag. Gott.
Appropå mitt rubriknamn, så tog ju jag och min klass en spruta mot Tuberkulos. Vi tog den sprutan eftersom att vi ska ut och praktisera. man behövde inte ta sprutan, men klart att man tar den, man vill ju inte ha någon onödig sjukdom, man får stå ut med att det sticker till 5 sekunder, sen är det klart. Dessutom är jag van vid att ta sprutor och tester, så det var ingen nyhet för mig. Men man får ett ärr efter sprutan, och efter någon vecka så kommer såret som blev att spricka och var kommer att rinna ut. Mitt sår ser ut som en finne. Man ser en röd rodnad, och inuti så ser man en klump med var. Inte så nice. Men ja, spricker den så spricker den, inget att göra åt, den skulle ju göra det så. I morgon så är det skola. Kul. Nu tror jag att jag ska ringa min moster.
Hörs! Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0