Tacksam

Hejsan! :) Hur är det med er? Med mig är det ganska så bra. Har varit en jättebra dag, men gårdagen var desto sämre. I dag, så började skolan 09.30, hade vanliga ämnen, inga omvårdnadsämnen, slutade klockan 16.20. När jag kom hem åt jag middag, Pappa och och Bror min hade ätit innan jag kom hem. Taskigt. Haha. Mamma var på jobbet när jag kom hem, träffade henne en liten snabbis innan jag skulle i väg igen. Fast det var ungefär klockan 18.30. I allafall i går var en ganska så jobbig dag när jag kom hem från skolan. Det hade gått hur bra som helst. Ändå fram tills jag kom hem och började att smsa till en viss person. Personen vet vem den är, tänker inte nämna något namn. Den personen har i allafall varit en jävlas idiot rent ut sagt. Ett skott i pannan önskar jag att jag kunde skjuta. Men nej, skojar ju bara. Men jag har en jävla lust att göra det. Fy Fan. Men är jävligt glad och tacksam att jag slipper allt det där nu som jag alltid har velat önska aldrig blev av......
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0