Lista

Nu:

Vilken klass går du i? - Första året på gymnasiet. Omvårdnadsprogrammet <3

Vad har du för hårfärg? - Bruntott

Hur lång är du? - 1.69
Vem är du kär i? - Dedu

Har du någon pojk/flickvän? - Nej

Vad brukar du göra på fritiden? - Vara med kompisar, sjunga, typ, vara med familjen
Vilka umgås du med? - Mina vänner och familj
Hur ser du ut? - Ful som stryk


Har du:
Kysst någon? - Japp

Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - Nej, eller har jag det? Nej
Ljugit för en bra vän? - Ja, för längesedan och kommer aldrig att göra om det.
Svikit någon? - Nej.
Fuskat på prov/läxförhör? - Mja
Blivit kallad bögjävel? - Nonono
Kallat någon bögjävel? - Nej
Druckit alkohol? - Men ja?

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Hm, vem fan var det, har inte varit inne där på några dagar... Kommer inte i håg.
Kramade du senast? - Vill du inte veta
Sov du hos senast? - Erika
Vill du vara med just nu? - Du vet vem du är
Ringde dig senast? - Jenna

Skickade ett sms till dig senast? - Christoffer
Skickade du ett sms till senast? - Christoffer

Vad:

Drack du senast? - Loka

Köpte du senast? - Godiiiis

Gjorde du igår? - Var på bio med Birgitta och såg Tusen Gånger Starkare

Ska du göra imorgon? - Vet ej
Vill du göra just nu? - Ingen aning

Åt du senast? - Lasagne

Är närmast dig som är rosa? - Öh, * Vrider skallen * , Oh mina naglar, ljusrosa.


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Jajamensan
Du har sårat nån så de börjat gråta - Nej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Typ..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nejnej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Vet inte om det gills när man går i 5an av och till?
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - Nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Jao
Jag har en hemlighet som ingen vet - Tror det
Jag har fuskat i ett spel - Det har väl alla? :o
Jag har struntat i ett prov - Ja, men gjort det nån annan dag efter :D

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Japp
Jag har druckit den senaste veckan - Nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller - Jo
Jag har tagit mediciner mot depression - Mm
Jag har anorexia och/eller bulimi - Har haft, men är äntligen fri från Anorexi jävelsjukdom.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Ja
jag har somnat gråtande - Mm..

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Ja fy fan.
Jag har sett någon dö - Ja
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja
Någon nära till mig har begått självmord - Nära och nära, men visste vem det var...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0