Hemmakväll

Hejsan! I dag har jag inte gjort så jätte mycket, men det har varit en bra dag ändå. Jag var i skolan till 14.45. Började klockan 10 i dag. Nice. Sedan när jag kom hem så satt jag vid datorn en snabbis innan jag åt middag. I dag vart det mycket middag. Lät maten smälta. Sedan så gick jag en promenad med min Bror. Fast han tog cykeln. Pratade om allt möjligt, det blev mycket skratt. När jag kom hem så satt jag mej i soffan och kollade lite på tv, och nu så tänkte jag skriva ett blogginlägg. I kväll blir en hemmakväll med familjen. Ska kolla på Idol. Har faktiskt bara hunnit sett ett avsnitt. Men jag har haft så fullt upp med annat så jag har inte haft tid helt enkelt. Läxor, kompisar, bla. Men i kväll tänkte jag kolla. I morgon händer en ganska så speciell sak. Kan berätta mer i morgon.
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0