14 September

Hejsan. Jag kommer inte på vad rubriken ska heta, så den får heta dagens datum. I dag i skolan så fick vi jobba med grupparbete inom Vård och Omsorg. Kul. Vi hade det ämnet hela dagen. Efter lunchen så knäppte vi lite kort och hade det kul. Det hade inte med grupparbetet att göra.
När jag kom hem så åt jag middag med familjen. Jag åt lasagne och mackor. Åkte sedan en liten sväng med bilen och köpte en film. Nu har jag precis kommit hem och ska glo på Idol. Det är från Luleå i dag. Kanske någon man känner som är med? Hörs senare!
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0