The Ark-It takes a fool to remain sane

Ögonen tåras när jag hör låten. Minnen kommer upp från när jag insjuknade i Anorexin. Jag kommer så väl i håg när jag hörde den här låten, gång på gång på vägen hem från min moster Kerstin. Det gör ont att bara få känna samma känsla igen. Varje gång jag hör låten så känner jag samma obehag av att vara sjuk, jag känner igen mig så jävla mycket, 


http://www.youtube.com/watch?v=GNay6BNhpDA






Att ha anorexi är ungefär som att vara 2 olika personer.
Den ena är den kloka och snälla som vet precis hur man ska äta och vad man ska göra för att må bra. Den andra är den elaka ormen, den som säger att man ätit för mycket, att man inte ska äta alls och den som springer efter en med piska för at man ska springa fortare och fortare, mer och mer.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0