Sista inlägget för i kväll.

Här kommer sista inlägget för i kväll, ÅÅÅÅHHHHHHH GUUUUUUUUUUUD. Hjälp mig för faaaaan. Jag vet att du inte finns. Men snälla gode gud, helvete vad jag ångrar allt jag ätit i dag. Och jag är INTE anorektisk, bara så ni vet, kan få Ångestattacker ibland, det får alla ibland av olika orsaker. Och jag utav av Kalorier....










  Orginalet......




    Den blev suddig, för jag måste förminska den om den ska vara i riktig kvalitet för att komma in på bloggen, men då gjorde jag en fint och förstorade den på plats redan. * Applåder * ;)  Det är inte dåligt väder, utan jag knäppte kortet ungefär vid 6 tiden på kvällen.







   Den vart inte suddig! :D <3








 Vårat älskade hotell vi bodde på. Vi bodde på den mellersta våningen om man säger utifrån bilden. MAn ser ju 3 våningar på bilden, så den i mitten bodde vi på. :) <3
























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0