Mobiltelefon

Jag vill ha en ny mobiltelefon. Det är en sak som är säker! Min mobil är fan 2 år gammal! Det är inte okej!
Men nu finns det typ bara nya mobiler med touch, och det vill inte jag ha. Eller jo, på ett sätt vill jag det, men på ett sätt inte, då är jag ju kvitt då, eftersom att jag håller mig till båda parter. Nejmen, jag kan tänka mig att ha en  mobil med touch. Men problemet är att jag vet inte hur man använder en sån. Det verkar så krångligt. Jag fattar inte åt vilket håll man ska dra fingret och det där. Jag vet att man kan fråga det på typ Telia eller vart det nu är man köper mobilen, men ändå. BAAAAAAAAAH. Jag blir less. har ni något tips på någon mobil som är bra?




 Det verkar så krångligt med en sån här...











 Jag hatar mobiler som man ska dra upp en lucka på och sedan stänga den efter varje gång man smsar. Och eftersom att jag smsar ett, hm, antal gånger om dagen så kommer den att bli utsliten fort. Jag tycker egentligen att det är bra med en lucka man drar upp, om man INTE är sms beroende och beroende av mobil till, ja, tuuuuusen.










 Den här mobilen vet jag inte ens hur gammal den är. Tänk om den också är 2 år, eller 1 år. Då är den ju inte ny. Då är det ju ingen ide att byta. ÅHH vad less jag blir. Hjälp mig!? :) <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0