Lista

1.Vad är klockan: 15.23
2.Vilket namn står på ditt födelsebevis: ?
3.Smeknamn: Kajsa,
4.Vad heter dina föräldrar: Nina och Bosse
5.Antal ljus på din senaste tårta: Har inte ljus på tårtan...
6.Husdjur: En undulat, resten ska vi inte rabbla upp, då tar det åt 48 sidor.
7.Hårfärg: Mellanblond
8.Favoritfärg: Vit, grön, gul
9.Piericing: Nej
10.Tatuering(ar): Nej
11.Födelseort: Gissa
12.Bostadsort: Gissa det du
13.Nuvarande bostad: Men gissa återigen
14.Har du varit kär: Ja

15.Bästa veckodagen: Fredag och lördag, konstigt

16.Senaste låt du lyssnat på: På radion, mix megapol,

17.Tandkräm: Sensodyne
18.Favorit TV-program: Robins ta mej fan
1.Favoritrestaurang: Tacobar
20.Favoritblommor: Vet inte. Är inte expert på blommor
21.Tycker inte om: Mycket
22.Sport att titta på: Hockey
23.Ögonfärg: Blåa
24.Senaste sjukhusvistelse: Om du menar inlagd så ett år sedan, annars för samtal, 2 veckor sedan.
25.Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita

 


26.Vad är klockan: 15.27
27.Vad har du för kläder på dig just nu: Mjukisbyxor, strumpor, t-shirt, kofta. Fin kläderna på fredagseftermiddagen vettu!

28Favoritland: Har bara varit på Mallorca så vet inte, men typ, grekland och kroatien eller spaninen, sverige, typ.

29.Favoritfilmmusik: Filmmusik? Eh ja, det vet jag inte.

30Skostorlek: 40.
31.Fobi: Spindlar, mörker,

32.Favoritpålägg: Svårt, mycket som är gott, men typ, skinka eller ost
33.Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Till fattiga barn, tvungen, det låter lite ja, knäppt. Men jag skulle skänka bort även om jag hade mycket pengar utan att någon sa åt mig att göra det, jag skulle skänka ändå.

34.Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Vackraste ordet?
35.Bästa bok du läst: Vet inte, många de.
36.Vad är du beroende av: Godis haha
37.Favoritdjur: Katt

38.Gillar du snö: Ja, men inte när det är kallt,
39.Favoritglass: Fan vad svårt. Men typ, magnum, vaniljglass med chokladkross, krokant, mumma.
40.Vad la du dina sista pengar på: Jag har inte gjort av med mina sista pengar haha.
41.Är du långsint: He?
42.Favoritgrupp/artist: Det vet i tusan, det finns många bra låtar, men har nog ingen favorit artist.

43.Vilken är din bästa egenskap: Vet inte

44.Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Vet inte

45.Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: Nej aldrig i livet

46.Favoritgodis: Choklad och lite annat.

47.Spelar du nåt instrument: Nej men har gjort de
48.Snyggaste kändisen: Hm, finns många de!

49.Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Ja, det var inte lätt, det ändrar väl från dag till dag, haha skoja, nej men det ändras väl efter ett tag, så jag kan inte svara på det.


50.Vilken film såg du på bio senast: Hämnden. I Lördags.
51.Senaste köpta skiva: Det var längesedan.

52.Roligaste konserten: Hm.
53.Bästa känslan: Kärlek, lycka

54.Samlar du på något: Nej
55.I sånt fall, vad: Inget !



56.Favoritlåt: Från och med Du, I reather be with you, Do you even try sleeping with a broken heart? Kan rabbla upp många, men det är några.
57.Har du en mobiltelefon: Men ja
58.Vad är det vackraste som finns:

59.Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Grekland

60.Vad är klockan nu när du är klar: 15.35



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0