Hejhej, hemskt mycket hej

Hejsan bloggen! Jag kom nyss hem från skolan. Nu är det helg! Nice!
Är ganska trött efter veckan, ska bara vila mig och ta det lugnt i helgen. Låter som en mysig helg. I morgon är det Hockey, jag vill gå på matchen, men jag får se hur det blir. För jag är bortbjuden till Rebecka. Älskar den tjejen alltså, så himla mycket glädje finns det i henne så man vill bara krama om henne. Så, jag får se hur jag gör. Ska kanske samåka med Madeleine i sånafall, så jag får se.
Nu sitter jag här, men tänkte dra mig mot tvn och se om det är något vettigt att kolla på. När jag säger vettigt så menar jag, typ, någon serie, Hm, ja, så vettigt är ju ett sånt tv-program, men i allafall jag tycker det! Nej nu ska jag bara kolla en snabbis på datorn, och sedan bege mig mot tv-soffan!
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0