Glad

Hej bloggen! Jag har inte hunnit blogga varken i går eller i dag, under dagen. Har varit så mycket. I går orkade jag helt enkelt inte blogga, jag orkade inte ens logga in på datorn. Så jag kollade bara på tv med familjen. Halv 8 hos mig, och Bonde söker fru. Amen ni hör ju. Ajja.. Haha kul att se faktiskt. Har ju fan följt alla år, tror jag? Jag vet inte, eller jo det har jag. Men det börjar bli lite tjatigt, dom är sååååå fuuuuula i år. Blä. Allafall, och i dag har jag varit i skolan ända till 16.20, hem åt middag,tog en promenad, åkte till Erika, for på KU med henne, hade jätttte kul! Hihihihihi. <3 Ni vet nog vilka som gjorde att jag tyckte att det blev kul. Vi hade tävlingar i dag, och jag var med på båda! Det var 2 grupper, lag 1 och lag 2. Jag var i lag 2, och vi hade det ägigast laget! Bra det! Vi vann båda tävlingarna, det var 2 stycken. Först tävlingen var en uppgift man skulle göra, jag tog uppgiften bygga ett pussel. Vadå sa jag, ska jag bygga ett helt pussel? Nej det skulle jag inte, men jag skulle bygga en del av ett pussel. Då så hade båda lagen samma uppgifter och man tävlade mot varandra samtidigt. Jag tävlade mot Erika, och jag tänkte att, Fan jag kommer inte att vinna över henne. Men jo ta mej fan! Det gjorde jag. Hon klarade inte ens ut det. Det var ett pussel på 3 bitar. Amen guuuud vad svårt tänker ni. Men jo! Det var det, det var olika storlekar och bla,bla,bla. Man skulle göra en rektangel av det, och fy fan, men jag klarade det, och mitt lag vann! Sedan skulle man göra charader, jag hatar att göra saker inför andra, men jag klarade det, ihihihihih, även fast jag är så blyg. Det gick finimang det! Mitt lag vann där också, bäst, jo jag vet! Det var 4 killar som gjorde att jag var på strålande humör i dag. Älskar dom <3. Nu ska jag sova,
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0