Ska snart lägga mig

Hejsan! Ska snart lägga mig, är inte så himla trött, och börjar inte tidigt i morgon, jag börjar 10, men ändå. Kan ju vara skönt att lägga sig i tid nångång också. Ska se hur det blir med det, om jag håller det jag lovar.
Hade sjukgymnasten i dag efter skolan, och åkte sedan hem ochåt middag. Köttbullar och Spagetthi i Tomatsås, jag vart mätt och tog inte överdrivet mycket, en lagom normalportion. Sedan snaskade jag i mig lite vindruvor, och ställde mig på vågen. Och fick en chock. Herre Gud. Jag ville bara gråta när jag såg vad siffrorna visade, buhu, hjälp mig. Jag samlade mig och satt mig och kollade på tv och försökte komma på en lösning till mitt tjocka feta jag. Vart inge klokare på det, utan diskade upp lite här hemma, snällt av mig, och tog en dusch, nu sitter jag här och är allmänt less på tjocka feta jag. Huga. Men det är ju mycket som ställer till det att jag känner press, om maten och allt. Jag kommer inte att bli Anorektisk igen, men ibland önskar man fan det, så man får känna sig smal. Eller man känenr seig ju inte smal, men att man vet någonstans inom sig att man är smal, utan att man känner det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0