Sen kväll, även fast det inte skulle bli det, som vanligt..

Hejsan! Lägger upp ett snabbt inlägg. I går fyllde Pappa år, så jag hade faktiskt inte tid att blogga! Vi firade honom med tårta och paket, ja, men brukar ju fira så, ahahah. Men ja, vi firade honom, och jag åt marsipan så det stog ut genom öronen. Sedan så fikade jag kvällsfika såklart, Oboy och mackor.
I dag var jag till skolan till kvart i 4, sedan åkte jag in till sjukhuset med Mamma för att träffa Karin. Vi pratade om maten, och hur mycket jag äter osv. Och hon är så glad att se mig, som alla andra på sjukhuset. Det är kul att man uppskattas, och jag är glad lver deras hjälp jag fått. Såklart hatade jag dom rent ut sagt förrut, men nu ser jag verkligen att det har hjälpt att jag har varit där, annars hade jag varit död nu. Jag hade inte suttit här och bloggat just i denna stund. Jag hade inte haft den här bloggen. Usch. Vad hemskt.
Jag är tacksam över att jag fick hjälp på Sjukhuset, och även i Mora. De är så underbara människor i Mora, ÅH, tusen kramar till er. Och BUP, det har varit en jobbig tid, men är väldigt tacksam att jag fått hjälp utav dom. Och Mamma och Pappa såklart, tack för att ni stöttat mig i min sjukdom i hela jävla 3 år. Och tack till Fredrik, och tack till Kerstin, och Sandra, och mina kusiner, och släkten, och mina vänner, och alla buppare, och alla i Mora som lyssnade och förstod mig, och Frida. Och ja, alla nästan, alla som jag behövt har funnits där för mig, och det är det viktigaste.
Sitter och lyssnar på Elvis Presley, " Always on my mind " , så fin låt. Nu ska jag sova.
Älskar er!
Kram <3 


Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
If I make you feel second best
Girl, I'm sorry I was blind

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Little things I should have said and done
I just never took the time
You were always on my mind
You are always on my mind
You are always on my mind

Hug  ♥



Kommentarer
Sandra!

Klart vi ställde pp för dig! Älskar ju dig!

Skulle göra dtye ien!

Tyvärr är det ju svårt att finnas där när man bor 100 mil bort...

KRAM!

S

2010-11-26 @ 19:50:30
viktoria

Va duktig du är som har kämpat på så bra :) Jag har också varit på MHE kliniken i Mora, om det va där du syftade på :)



Ta hand om dig tjejen! KRAM!

2011-03-23 @ 13:06:22
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv sandra: Det är skönt att höra. Ni betyder verkligen mycket för mig, och har alltid gjort det.

Kramar! <3

2011-03-25 @ 01:05:44
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Tack så mycket! Ja det var M.H.E kliniken i Mora jag var på. :) Älskade verkligen det stället! Det var dom som fick mig att orka, och våga kämpa mot det friska!



Ta Hand om Dig!

Kramar <3

2011-03-25 @ 01:07:19
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0