Julklappar

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det bra, lite små ångest har jag faktiskt. Har nyss ätit kvällsfika, 2 mackor med smör och medwurst, 1 glas oboy, och typ, hm, många plommon. Så jag är lite för mätt nu, så jag har ångest. Men det ska nog gå bra ändå, förhoppningsvis. Nej men det gör det.
I dag så åkte jag och Mamma och Fredrik och handlade julklappar, jag köpte till Pappa och Fredrik, till Mamma kunde jag inte köpa, för hon gick och kollade med mig, så ja, jag ska åka en annan dag och handla till henne. Köpte julklappar förra veckan också, så jag har köpt en del! I dag köpte jag 3 julklappar till Pappa, och 1 till Fredrik. Det var hockey nu i kväll, men jag gick inte på den. Har inte varit där på, flera veckor. Men jag har haft annat för mig, och jag ska dit på Torsdag, tror jag. Vi förlorade i dag med 4-1. Inte bra. Huga. Jag har julpyntat i dag, det blev mysigt, och i morgon är det första advent. Snart blir det till att baka lussebullar och pepparkakor, och knäck, och hela faderullan. I morgon är det julskyltning, och jag är ju med i en ungdomsgrupp på Torsdagar, och då ska vi stå och sälja, men eftersom att jag inte var där i Torsdags, så är det inte bestämt att jag ska stå och sälja med dom andra, men jag får ju gärna komma och hjälpa till, absolut, men jag ska nog vara hemma och pynta. Vad har ni gjort i dag?
Kram





En bild på några av julklapparna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0