Hejsan,goddag, hejpådej

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det ganska så bra. Ska snart gå och lägga mig och läsa. Ska läsa ett kapitel ur, Killar, Kompisar, och, Farliga Frestelser. Jag älskar dom böckerna, men dom är väldigt svåra att få tag i. Inte så kult......
I dag har jag inte gjort så speciellt mycket, var på möte klockan 15, 16, åkte hem och åt middag, sedan efter det, vid 18 tiden så åkte jag, Mamma, och Fredrik till stan för att prova på att ha gympa på ett gym. Det var jag, och Fredrik, det började 18.30 - 19.30. Det var gymnastikövningsr vi gjorde typ, det var asmånga där inne. I början så kände både jag och Fredrik att, nej men usch, vi åker hem igen, det här vill jag inte! Men sedan så efter några minuter så släppte vi på spänningarna och hade kul helt enkelt! Såhär kul har jag inte haft på ett jävla bra tag nu. Så det behövdes. Och på slutet var det avslappning, ÅHH vad skönt det är när man har ansträngt sig. Och om man inte har anstängt sig heller, men ni fattar vad jag menar.
I morgon så ska jag på möte med en kvinna som jag och mina föräldrar pratade med när jag hade stark Anorexi. Hon heter Karin. Men nu ska vi prata under andra förutsättningar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0