Hejsan

Hejsan! I dag har jag faktiskt inte gjort något speciellt. Jag vaknade klockan, eller ja, jag vaknade rätt tidigt men låg och drog mig och somnade om, men jag gick inte upp förrän klockan 11.20............
Ja, har inte gjort något speciellt som sagt, utan jag har varit hemma, sedan åkte vi och åt middag på Tacobar. Mumma, filibummba. Sedan åkte vi och köpte godis och en film, åkte sedan till min mormors och morfars grav, tände ett ljus, åkte och tvättade bilen, och åkte hem. Satt mig framför tvn och åt godis, och kollade på tv som sagt. Nu ska jag snart gå och lägga mig, var ganska trött innan jag satt mih här, och nu blev jag pigg. Lyckat. Men jag ska försöka att somna lite tidigare i dag i allafall. vad har ni gjort i dag?
I morgon är det lördag, och hockey. Vill verkligen jättegärna gå i morgon, har inte varit där på flera matcher nu. Jag ha velat gå jättelänge men har haft så himla fullt upp hela tiden, och jag vet inte ens om jag kan gå i morgon, för jag kanske ska bort. Ja, vi får la se hur det blir. Och jag som skulle prata med min moster i dag, nu har du säkert gått och lagt dig, men jag VILL prata med dig. Du pratad eju med Fredrik och sedan la ni på, då vart jagbutter måste jag säga, men vi får höras snart för tusan! Jag saknar dig! Och alla andra nere i Skåne!
Kram <3  







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0