Frostbiten

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det sådär, mår lite illa och har lite Ångest, men annars så är det bra.
I dag var jag i skolan till halv 5! Inte nice, och när jag kom hem åt jag mycket, för lunchen på skolan smakade apa, men jag åt ju ändå. Sedan vart det kvällsfika, osv. 
Försökte att knäppa några bilder ute, smart jag är, knäpper bilder nu när det är mörkt! Men jag har faktiskt inte haft tid att knäppa tidigare i dag, så det är det jag får skylla på. Och inte nog med att jag gjorde det när man inte såg något ute, det var så jävla kallt att händerna och allt frös ju sönder! Det är fan 20 minus, minst! Huga.
I morgon är det Tisdag, och Sjukgymnast direkt efter skolan, sedan får jag se vad som händer. Jag längtar inte tills på Onsdag. Då ska jag ha idrott på en annan skola, bara jag och Jenna. Hur ska det gå? Jag har aldrig varit där förut!? HJÄLLLPPP!!!! 


 Ja, mycket fager bild.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0