Dagboksinlägg 6/11 2009 Fredag

Frukost: 2 dl fil 3 %, 2 mackor med smör och leverpastej, 3/4 müsli.


Mellanmål: 1 näringsdryck med skogsbärssmak, 1 päron.



Lunch: Kycklingsås, makaroner, kall råkost sallad, 1 glas mjölk 2 dl 3 %.



Mellanmål: 1 näringsdryck med skogsbärssmak, 1 macka med smör och leverpastej, 1 glas mjölk 2 dl 3%.



Middag: Lasagne, kall syrlig råkost sallad, 1 glas mjölk 3%.




Kvällsfika: 2 dl fil 3%, 1 macka med smör och leverpastej, 3/4 müsli.




Känner mig så jävla tjock! Det är inte klokt. Det värsta är att känslan stämmer. Jag ÄR TJOCK!
Allt på mig dallrar. Magen, rumpan, låren, armarna, dubbelhakorna, allt. Jag vill bara dö. JAG HATAR MIN FETA, TJOCKA KROPP!    Jag vill vara Anorektisktsmal. Jag MÅSTE. Det får inte gå för sig att jag är såhär tjock! Var på bio i dag också, och det gör inte saken bättre. Har suttit i mer än 2 timmar på den där jävla bion, och slappnat av! FAN OCKSÅ! Jag är så jävla tjock! Stackars mig.



Såhär skrev jag för precis 1 år sedan i dag... Ja, herre gud.. Jag var alltså på bio, ja just ja! Jag var med Birgitta på bio, synd att jag inte skrev upp vilken film det var, fast iochförsig, jag har ju kvar alla biobiljetter sedan 1 år tillbaka typ, så det är en hel del....

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0