Robinson

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det sådär, har lite små ångest sådär, och det är inte kul. Jag känner mig uppblåst och tjock rent ut sagt. Fy Fan vad jag hatar den här känslan av att vara tjock.
I dag har jag inte gjort något speciellt, var på skolan till 16.20, Erika åkte bil med mig hem, skulle på KU i dag, eller ja det var inte bestämt, men jag orkade inte följa med, tänkte liksom åka hem från skolan redan efter bilden, men ändrade mig i sista sekund och tänkte att jag nog pallar hela dagen, och det gjorde jag. Åkte hem och åt middag, spydde nästan för jag är så jävla less på den maten jag åt. Biff Stroganoff med ris. Uäk. Men jag åt upp, vart inte mätt så åt lite mos från det resten av familjen åt, och morötter, och en hård macka, och några plommon. Satt mig och kollade på tv, och vid 19.30 så fikade jag 2 mackor med smör och medwurst och 2 glas oboy. Jag känenr mig tjock. Jag är så jävla besviken påä mig själv hur jag håller på med allt. Jag slarvade på lunchen i dag, så det ger ju resultat på kvällen. Det konstiga är att när jag är i skolan och äter lite så känner jag väl av det lite i början, men sedan mot dagen så känner jag ingen hunger, och inte påvägen hem heller, utan det är när jag väl sätter i gång att äta jag känner att jag kanske behöver äta det där. Fan. Menmen så är det ibland, tråkigt men sant. Satt mig och kollade på halv 8 hos mig och Robinson, jag älskar verkligen Erik och Daniel. Tyvärr så vart ju Daniel utröstad. Fan på det. Varför kunde inte den där jävla tönt Markus åka ut!? Eller fitt Helene! Jävla subba. Om jag hade träffat hon skulle jag ställa hon mot väggen och fråga vad fan hon håller på med. Tjafsa om en jävla banan att det var snålt och blabla. men vad fan. Det finns inte så mycket alternativ, så ta det du får jävla kärring! Skärp dig! Du är ju bara 47 år och beter dig som en 7 åring, lite fördriven åldersskillnad. Till och med andra på Robinson tycker ju att hon måste skärpa sig. Så ett tips till dig Helene. Skärp dig.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0