Julklappar, och Julbilder

Jag satt framför tvn och kollade på Kalle, med hela min familj. Av en ren impuls så tog jag fram min kamera som jag fick görra året och började knäppa kort på tvn. Jag knäppte kort på Kalle, Ferdinand, Askungen, Lady och Lufsen, och hela Disneytjosan! Haha, det kanske låter lite..... Ehhh Normalt? Men vadå!? Jag fick en impuls, och jag var glad, så vad i hela friden spelar det för roll att man knäpper kort på tvn, vet att man kan ta bilder från google och lägga upp som julbilder, men det är liksom mer " verkligt " om jag tagit bilderna själv. Inte sant? Så ja, jag gjorde bara som jag tänkte, för engångsskull så gjorde jag saken utan att tänka mig för.
Ja, jag har köpt många Julklappar i år till min familj. Alltså, för mer äm 1000 kronor, men det kvittar. Min familj betyder så mycket för mig. Så jag har gett bort mycket julkalppar i år, och det är jag glad över, att se deras lycka pågrund av mig, det är underbart. Och att jag själv blev nöjd med mina köp, det är ju bra.
Mina julklappar som jag fick blev jag jättenöjd med. Jag fick böcker, bla, en bok av Isabella Löwengrip "Egoboost", och gud vad jag har läst mycket i den, jag har nästan läst ut boken! Den är så j*vla bra, och peppande i alla lägen. Också en annan bok, en "rysare" som jag fick av min bror Fredrik, har inte hunnit börja läsa i den än, men det kommer komma tid för det, samt lite andra böcker. Jag fick halsband, örhängen, 2 1/2 män-boxen, och ni kan inte förstå hur glad jag blev över den! Jag fick godis, pussel, pengar, filmer, och mycket mycket mer.
Vad fick ni i Julklapp?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0