Frågor

Stava ditt namn utan några A (hela): Kjs-Stin
Har du ont någonstans just nu? Nejs
Är du singel? Japp
Vad är ditt favoritnummer? Vet inte, jämna nummer tror jag
Favoritfärg/färger? Vit, gul, grön, fast nu när det är jul så är det fint med rött också
Hatade färg/färger? Vet inte
Är du nöjd med ditt liv just nu? Olika från dag till dag
Vart önskar du att du var nu? Vet inte
Vad borde du göra just nu? Lägga mig och läsa om jag nu ska göra det
Kan du nå dina fötter med raka ben? Jaou



Är du kär i någon? Vet inte
Kan du skruva tungan? ja
Har du någonsin velat bli läkare? yes
Vad drack du senast? oboy
Vem pratade du senast telefon med? Kerstin
Är du glad? Är trött
Är du piercad någonstans? Öronen
Vad har du för planer för kväll? Sova och läsa
Hatar du folk som ljuger? Ja, vem gör inte det?
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Ja, alltså inte allt för mesiga, men inga dumhuvuden heller
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Det är olika det där
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Ja
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? Jo, men inget är ju omöjligt


Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Det är finfint!
Tycker du om ditt liv? Japp
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Ögonen tror jag
Förlåter du eller glömmer du? Vet inte
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar
Har du någonsin masserat någon? Jao
Vad är du rädd för? Spindlar och Ångest. Mördare
Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Japps det har jag ju
Önskar du att du var en av motsatt kön? Nej
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Ja väldigt ofta
När grät du senast? I söndags, huga
Saknar du en kille just nu? Ja






















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0