Egoboost

I dag eller i kväll rättare sagt, så åkte jag Pappa och Fredrik på affären för att handla såklart, vi skulle egentligen åka en annan stans, men så blev det inte, så vi åkte och handlade istället. Och då så såg jag den här boken " Egoboost " av Isabella Löwengrip, och jag har sett boken förrut på Akademibokhandeln, och tänkte att den vill jag ha i Julklapp, sedan har det inte varit något mer med det. Men i dag när jag såg den på affären så började jag att bläddra i den och läsa lite grann, och då råkade jag slå upp sidan om just Ätstörningar, så hon skriver lite om det i sin bok, så jag vill mer än gärna ha den boken. Inte bara för att det står om Ätstörningar, utan för att hon är en stor bloggerska. Jag har dock inte följt hennes blogg så mycket, inget alls nästan. Men jag vill ha hennes bok.
























Hon har även medverkat i Let´s dance, och dansade då med Jonathan, kommer inte i håg vad han heter i efternamn, men då kommer jag i håg att jag hejade på dom, bla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0