Dagen, hittils

Hejsan! Hur är det med er? Bra hoppas jag. Med mig är det sådär, är trött som en gnu och ja, det är helg! Det är bra. Var i skolamn i dag! Grattis på mig. Jag klev upp halv 7 och gjorde mig klar, och 7.15 kollade jag på julkalendern! Men jag somnade dock jättesent igårkväll. Jag somnade säkert bortåt halv 2! Men ändå så kom jag upp halv 7? Ja, et är svårt att gå i hop ibland faktiskt hur kroppen fungerar om man säger så.
Uppdaterade om Anorexi i går, och tänker fortsätta med det. Det är ju faktiskt en blogg som har syftet Anorexi. Men jag har varit så stressad när jag loggat in på bloggen, och slängt upp ett inlägg som egentligen inte är nåt viktigt. Så det ber jag om ursäkt för. Jag har ju skrivit om min vardag liksom. Haha, där var jag listig, men vardag=Tråkig.
Skoja. Nu när det är Fredag så är det skönt. Men jag gruvar mig inför att det snart är Måndag, får då är helgen snart slut igen. Vilket problem jag har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0