Dagboksinlägg 091210 Torsdag

Frukost= 2dl fil 3%, 2 mackor med smör och pålägg, 3/4 müsli.


Mellanmål= 1 näringsdryck med vaniljsmak 300kcal, 1 äpple.


Lunch= 3st biffar, 3 potatisar,sås, kall råkostsallad, majs,saltgurka,salt morot, sallad, ärtor, paprika, mm, 1 glas mjölk 2 dl 3%.



Mellanmål= 1 näringsdryck med jordgubb och hallonsmak 300 kcal, 1 macka med smör och pålägg, 1 glas mjölk 2 dl 3 %.



Middag= 2 st köttfärslimpa, 3 potatisar, kall god råkostsallad ( mycket ) , vitkål, morot, krämig sås, sås, 1 glas mjölk 2 dl 3%.




Kvällsfika= 2 dl fil 3%, 1 macka med smör och pålägg, 3/4 müsli.


Också så var det en halvtimmes vila på sängen under täcke på Frukost, Lunch, och Middag, men även vila efter dom andra målen, och ingen träning fick jag göra. Det var verkligen jobbigt, jag som var så van att vara i rörelse hela dagarna, det var som en hemsk marddröm jag var i, i en oändlig tid.






Känner mig jävla tjock! Hade vägning i dag. Inte kul. Mår skitdåligt! Helskotta vad dåligt jag mår! Har inte tränat något i dag heller. FANFANFAN! Lite mer än i går i ochförsig, men det gills inte, för det räknas inte, så lite har jag gjort, bara ett uns. I morgon måste det bli ändring på mitt slöseri med tid. Jag måste börja att HÅRD- TRÄNA i morgon! Eller senast på lördag. Jag är jävla TJOCK! Stackars mig.



Såhär kände jag för precis 1 år sedan. Jobbiga minnen som väcks. Att jag inte förstod hur jag såg ut. Att jag inte kunde se den Anorektiska tjejen som dåldes under min fasad av attityden jag fräste över alla som försökte att hjälpa mig. Jag kan bara säga att jag är så himla tacksam att alla trodde på mig och stog vid min sida, för utan erat stöd hade jag inte stått här i dag. Så tusen kramar till alla er, jag menar både min familj och släkt, och alla på sjukhuset. Tack för att ni hjälpte mig att bli den tjejen jag är i dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0