Butter

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det trött. Jag är trött, och less på skolan, men nu är det inte långt kvar innan det är lov, men det är några dagar kvar, och jag är skolless. Jag är hemma i dag, men ska gå i morgon på skolan, är inte en så lång dag i morgon, och det känns bra. På måndag är det Lucia på skolan, och jag vet inte ett dugg om hur vi ska stå eller vilka låtar vi ska ha eller nåt. BLÖH. Men jaja, det blir väl bra det med. Men jag har ingen lust att vara med på Lucian faktiskt, men det är liksom som lite sent at dra sig ur nu. Jag har inga problem med att sjunga. Det är bara det att jag är less på att alltid göra saker som andra har bestämt åt mig, att jag inte bestämde själv. Jag ville inte ens vara med på Lucian i år. Utan det var en kompis som anmälde mig, snällt va. Mm.
hej






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0