2 Dagar kvar

Hejsan kära läsare! Hur är det med er? Med mig är det bra. Småfryser lite grann i vinterkylan, men det är väl inte så konstigt!? Det är ju bara 20- x 1000. Men det är ju rätt skönt att sitta under en filt och mysa på till Kaspar i Nudådalen med en sprakande brasa bredvid sig och en fin pyntad Julgran. Och nu har jag precis ätit middag och vet inte vad jag ska hitta på. I dag så skulle ju min Moster komma, men det blev inte så, för att det var mycket annat i vägen, tex hennes värmepump som hon har krånglar, det är halt, det är kallt, och hon ska köra 100 mil med en bil. Och då menar jag verkligen 100 mil,  och det gör man ju inte på 3 timmar liksom. Utan det tar ju typ 11 - 12 timmar eller nåt, men det skulle passa fint med ett concord-plan nu kan jag ju säga ( stavning ) , så hade hon varit här på nolltid. Men hon ska komma senare! Bra det! Nu ska jag kolla vidare på Kaspar, vad ska ni göra?
Nu är det bara 2 dagar kvar till Julafton, och i morgon så ska jag och Pappa åka och handla Julmat och sånt, och någon Julklapp!
KRAM <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0