Halsont

Hejsan! Andra skoldagen avklarad på denna vecka. Hann inte med att blogga något i går. Var i skolan till klockan 16.00, åkte sedan hem till min kontaktperson Birgitta. Jag fick henne som kontaktperson när jag var jättesjuk. Hon skulle få ut mig på saker att göra på dagarna för att jag inte skulle behöva tänka så mycket på maten. Vi går på Bio, åker och shoppar, äter middagar, umgås. Så i går träffade jag henne första gången på 2 veckor. Hon har varit i Kroatien, annars så brukar vi träffas 1 gång i veckan. Så i går efter skolan så åkte jag hem till henne och åt middag. Mycket trevligt. Kollade på film och åt godis och popcorn. Åkte hem vid 20.00, och då när jag kom hem var jag väldigt trött, så jag orkade inte blogga.
I dag, fick jag sluta klockan 13.00 redan. Så jag kom hem för kanske 1 timme sedan, ska fixa middag och invänta Pappa och Bror. Dom är på vårdcentralen.
Hörs senare! Kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0