Anorexi

Hej! Min blogg kommer att handla om Anorexi. Jag har själv haft det i 2,5 år. Men har äntligen blivit frisk från helvetet. Jag blev sjuk då jag var 13, och blev frisk nu i april. Man kan inte önska sin värsta fiende att få ätstörningar. Ingen förtjänar att ha det så som det är att vara sjuk. All ångest man har kring maten och motion. Det är så jävla jobbigt. Så jag är väldigt tacksam att jag är frisk nu. Till en början då man blir sjuk så vill man inte erkänna för sig själv att man är det. Det kan inte drabba en själv tror man. Allt man ser på sig själv är ju bara fett. Man ser ingen smalhet på sig själv. Man jämnför sig med alla andra och kollar hur dom ser ut och sedan ser man på sig själv och ser någonting helt annat. En fet person som inte förtjänar att äta.

Hörs snart! Kram <3


Kommentarer
Hanna

Så sant!

2011-07-20 @ 18:00:05
URL: http://vittpasvart.webblogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna: Det är verkligen jättejobbigt att vara sjuk, fy fan vilken tid jag har gått igenom, och vilken jävla tid alla som är drabbade går igenom,



kram! <3

2011-07-20 @ 22:03:48
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0