ALLA HJÄRTANS DAG ♥

Hej! Hur mår ni idag? Jag mår bra men förkylningen sitter i som vanligt.
I dag är det ju alla hjärtansdag! Vi har myst hemma, och ätit god mat, och godis och vaniljhjärtan. Så det har varit mys! Hur har ni firat? Om jag hade haft pojkvän hade jag firat med honom med, men just nu har jag inte det.
I morgon ska jag pallra mig iväg till Erika även fast jag är förkyld! Får se vad vi hittar på, men vi har massa nya grejer att prata om! Ska ta med mig kameran också så jag kan bjuda på några bilder. Har varit lite med det nu, men nu ska jag börja igen!

 



Kommentarer
camilla

Lät som en väldigt mysig dag :D hoppas du o din kompis hittar ngt skoj o göra imorn också hihi :)



ÅÅ jag e grymt sugen på glass nu, synd jag inte har någon för lite nattglass hade inte vart fel:P köpte du någon god?:)



Nää vi har inte varmt, de snöa massa här idag:P



När jag tränar är de nästan allti gym hihi :) har pass från min tränare :) kör ca 3-4ggr i veckan :D tränar du?:)



kraaam på dig<3

2012-02-15 @ 01:37:59
URL: http://resanupp.devote.se
B R O W N S U G A R

Mysigt :)

2012-02-15 @ 20:47:24
URL: http://brownsugar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0