Dag 4 - hur jag är som person

Jag är en väldig snäll person. Nästan för snäll ibland kanske. Ställer alltid upp för mina vänner och finns alltid där om nån behöver prata, och det gäller alla. Jag är den som kommer med goda råd och hjälper till. Jag är väldigt social och tycker om att träffa nya människor, dock kan jag vara lite blyg i början, men vem är inte det första gången? Efter ett litet tag släpper det, och sedan är jag som jag är med dom jag känner, avslappnad, och skämtar, och är mig själv helt enkelt!



Bilden har väl egentligen ingenting direkt med det här att göra menmen, bjuder på en bild på mig senare nångång!


Kommentarer
Jasmine

sv:

jag såg breaking dawn!



jorå,sj?

2011-11-19 @ 22:04:51
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Linnea Montazami

hehe ja :)

jodå bra här :) får se vad som händer, det är ju söndag blir väl sov-dag haha vad ska du göra :) kramis

2011-11-19 @ 22:23:55
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Jasmine

sv;

typ chill, läxor,sj?:

2011-11-19 @ 22:32:49
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Linnea Montazami

hehe okej :) vad mysigt! kram

2011-11-19 @ 22:36:33
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Diana

jadu, jag känner igen det där! kanske dags att jag oxå gör en ändring på vanorna nu? det här funkar inte längre! men fattar inte varför det ska vara så svårt att lägga sig tidigt!? :o ikväll ska jag iaf försöka, så får vi se hur det går ;) hah



ja, men ännu mysigare om det var lite snö oxå ;)



jaha, okej... men du har ju tid på dig att fundera! min syster reste runt som volontär efter studenten och det var då hon kände att hon ville bli lärare :)

tror du det finns nån risk att ditt mående påverkar hur du äter nu? eller har du liksom lärt dig att de sakerna inte ska hänga ihop och påverka varandra?



åh, äntligen någon som förstår ;) haha. får alltid höra att vi är konstiga som äter gröt varje fredag, inte så vanligt! men vem säger att man måste vara som alla andra? vem säger att man måste äta tacos på fredagar? :P hehe. tycker det är en kul grej ^^



ja, vi är där varje lördag :) först är det sabbatskola och då är de vuxna för sig, ungdomar, juniorer och barn för sig. så har man ett studie som man går igenom och så. sen är det gudstjänst och ibland är det gemensam lunch efteråt ;)



hehe, jag är lika trött idag med! :P men sov en timme på eftermiddagen iaf så det var skönt.

hur har din dag varit? :)



massa kramar!! <3

2011-11-19 @ 22:39:01
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Sandra

Ikväll har vi ätit god mat och dessert framför så mycket bättre och sen har vi kikat på en film på tv3.



Vad gör du?

Kram

2011-11-20 @ 00:07:24
URL: http://sandrasrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0