Morsdag!

Hallå! Hur mår ni i dag? Jag mår alldeles utmärkt! I dag är de ju morsdag, har ni passat upp era mammor i dag? Det har inte jag gjort så mycket faktiskt, för hon jobbar i dag.. På morsdag liksom, men jag får göra det när hon kommer hem i stället! Har tårta och lite sådant gott hemma, så det kommer vi fira. Och i morgon fyller hon faktiskt år också! Tätt inpå morsdag, och på fredag fyller jag år! Mycket födelsedagar nu innan sommaren, men de är bara roligt! :)

Har inte kunnat uppdatera nånting i helgen, beroende på att det varit knasigt väder, det har åskat, varvat med sol, så man har ine varit säker nånstans, så de blev ingen bloggning, tyvärr.
I dag har jag ingenting speciellt att göra, ska fixa talet i svenskan, om anorexi, kanske vara med en kompis ikväll, men tror ändå inte de eftersom de är morsdag, men får se, kanske. Vad ska ni göra i dag?
Har ni haft en bra helg? :)

KRAM♥ 





Kommentarer
hanna ♥

ja, okej :D

2011-05-29 @ 14:02:16
URL: http://heaa.blogg.se/
Twiggy ♥

Vi har nära till två stycken Ikea vilket är toppen för tröttnar man på det ena så är det bara att åka till det andra;) hihi



Vart bodde du gumman?



Har din söndag varit okej?



Kramar♥

2011-05-29 @ 16:53:23
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
camilla

Vad skönt att du verkar må så bra idag?:D

Har du gjort ngt skoj nu på eftermiddagen?



Har du ngn favorit artist?:D



ÅÅ jag har inte sett den filmen men den verkar ju jättebra, alla säger det :)

Jag såg på The kids are all right :) har inte sett färdigt hela men ska fortsätta ikväll:) kanonbra hittills.



Idag har jag vart o shoppat med pappa och sen hälsade vi på våra kusiner :D jag mår strålande idag hihi trots regnovädret:P

Hur har din dag vart? ska du göra ngt sko ikväll?



Pussisar tjejen<3

2011-05-29 @ 17:30:05
URL: http://resanupp.devote.se
Diana

jag tycker det är så mysigt att göra något speciellt för mamma ^^ bakade scones son hon fick till frukost på sängen ;)



sv: ja, det är faktiskt mycket vanligare än man tror! innan jag blev sjuk trodde jag inte alls att det var så många som hade det. när jag sen blev sjuk trodde jag att jag var den enda, tills jag åt middag på äs-enheten tillsammans med 2 andra tjejer varav en gick på min skola! sen har jag märkt att det faktiskt är en vanlig sjukdom, för vanlig! numera känns det som jag ser anorektiker på stan hela tiden. så det är ett otroligt viktigt ämne!



jo, det är det största problemet för många - att de tycker om kött så mycket att de tror att de inte klarar sig utan det. men efter ett tag kommer suget försvinna, jag tycker inte alls kött är gott längre! men eftersom det är en stimulerande mat kan man känna sig trött och orkeslös i början när man inte äter det, men när kroppen vant sig kommer man må så mycket bättre! det är som med kaffe ;)

min bror var köttälskare förut, och då menar jag verkligen KÖTTÄLSKARE!!! men han blev vegetarian och om han kunde sluta med kött, då kan vem som helst det :P haha



ja, verkligen superskönt! och den här veckan är vi ju lediga några dagar oxå ;)



det som är planerat är en semester till öland, sen har jag sökt sommarjobb som jordgubbsförsäljare och friidrottstränare för småbarn (men det är bara en vecka). har inte fått svar från nåt av det :/ så jag vet inte....

vad ska du göra i sommar? :)



Puss finis! <3

2011-05-29 @ 17:57:39
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Sandra

Idag har jag fotat en student samt ett dop :)



Vad händer ikväll då?

Kram

2011-05-29 @ 19:43:06
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Zami

sv: Jo då det hade jag :D



Ååh jag hatar åska, jag är rädd för de :o

2011-05-29 @ 20:10:31
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Jajamen. Har du några roliga planer inför veckan då? :)

2011-05-29 @ 21:58:36
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Jaha! Haha, ja men de är ju kanon att det finns 2 st! vi har bara 1 vi, men vi har ju ett shoppingställe precis bredvid, så de kan man ju kika i om man inte hittar nåt på Ikea! :)



Jag bor i Sundsvall! :)



Min söndag har varit bra tack! Har jobbat lite med ett tal som vi ska ha i svenskan, och då valde jag anorexi. Eftersom jag själv varit sjuk i det, så tänkte jag berätta lite om hur de var för mig, men även också hur sjukdomen är att leva med.



Hoppas din söndag också varit bra, och att du mår bra! :)



Kramar i massor! ♥♥

2011-05-29 @ 22:03:23
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja! Det känns jättebra det! Hoppas du också mår bra! :)

Vi har bara firat mamma i dag med tårta och lite sånt, men jag har även hållit på med talet i svenskan om anorexi, så jag är nog snart klar med det!



Oj va svårt! Jag tycker om många artister, men just nu är de dom som spelas på radion, typ, Bruno Mars, Robyn, Lady GaGa, haha jag tycker hennes musik är lite småkul, men hon är lite knasig hon! Haha, också typ, aa de är olika! Har du någon favorit artist? :)



Jaa, den är verkligen superbra! Och man gråter när man ser den ibland, för den är så "fin" eller vad man säger, ja men en filmen är ju jättekul den du ser! såg den för nån månad sen! Kanonbra film! :)



ÅÅHH, de låter jättemysigt!! :) Och vad glad jag blir att du mår bra! <3

Hittade du något skojsigt när du shoppade? :)



Jag mår bra tack! Och min dag har spenderats med mamma och att fira henne, samt talet då, inget annat i dag faktiskt! :)



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-05-29 @ 22:10:44
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Aaw! Jaa, de är verkligen mysigt att göra något sånt! jag kunde dock inte göra det, eller kunde, kunde jag ju ha gjort, men hon började jobbet tidigt i morse, så de blev inget av med det, men hon fyller år i morgon, så då blir de nog nåt sånt! :)



Ja men precis! Så kände jag också när jag blev sjuk, att jag var den enda, och varför blev just jag drabbad? Så tänkte jag hela tiden, men som du säger, när man ser folk man känner, eller känner igen som är drabbad, blir man lite förvånad, och att sjukdomen är så vanlig gör mig så förbannad! Jag hatar alla reklamer med dom där tjejerna och även killarna som är så groteskt fula! Alltså dom är inte friska, vissa är ju friska, men inte alla! tex i h&m reklamerna, eller nån annan! Blir så jäkla arg, eller varför inte skyltdockor!? AAARRGH! Blir skitsur av att de är "anorektiker" som visar kläderna!



Ja precis, de är nog så att man lär sig efter ett tag att vänja av sig vid köttet! Haha, om din bror var en köttälskare och kunde sluta, då kan nog jag också göra de haha! ;)



Ja gud vad skönt de ska bli! Vi är ledig på torsdag, och fredag, och på fredag fyller jag år, och att man är ledig då, de är ju kanon de! :)



Okej! Kul! Vi ska åka ner till Skåne och hälsa på lite släkt som bor där nere, och fira midsommar där! Och åka runt lite och hälsa på släkt, kanske åka utomlands, inte bestämt men kanske! Ska inte jobba nånting i sommar, utan ska bara ta de lugnt :)



Pussar och Kramar!! <3<3



2011-05-29 @ 22:20:05
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sandra: Okej! Det låter jättekul! Är de dom som kontaktar dig då, eller känner du dom som du fotar? :)



I kväll har jag hållit på med mitt tal i svenskan, och bara tagit de lugnt framför tvn, i morgon är de skola, men är kort vecka, går bara till onsdag, sedan är vi ledig torsdag, fredag, och jag fyller år på fredag, så de känns bra! :)



Kramar! <3<3

2011-05-29 @ 22:23:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Vad kul! :)



Jag med! Hatar åska, bland de värsta som finns! Är så jäkla rädd för de, så när de åskar vet jag inte vart jag ska ta vägen haha! :P



Kramar!! <3<3

2011-05-29 @ 22:25:49
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0