Hejsan!

Hej alla fina! I dag är jag ju som sagt ledig, vilket innebär att jag har sovit länge i dag. Jag la mig ungefär 2 i natt, vilket var väldigt onödigt. Jag blir lika förbannad varje gång. Men jag ska sluta att vara uppe så sent även fast jag är ledig, jag blir alltid på dåligt hunör dagen efter.
Åt sen frukost, mackor och te, och lunch. Nu ska vi snart äta middag. Eller ja, om ett litet tag. Och vet ni? Jag ska äta hamburgare. MUMS! Vet inte hur länge sedan det var jag åt ett skrovmål senast, förra året? Det var väldigt länge sedan i allafall.
I går kom det en massa tankar på en gång, ang hur det var förut osv. Det är himla skönt att se att jag klarar av att tacklas med de elaka tankarna. Jag har inte sådana tankar ofta nu, men när dom kommer trycker jag i väg dom.
Och musik mina kära vänner. Det är något som alltid hjälper mig när det känns jobbigt allting. Och även när jag är glad så pumpar jag ut hög musik i högtalarna.
Nu ska jag fortsätta spela fia med knuff med Pappa. Jag tror jag vinner,
Vad ska ni göra i dag?
KRAM ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0