:)

Det är aldrig för sent,
att bli den du kunde ha varit.






Kommentarer
Jennie

God morgon! :)

Först vill jag bara säga att det är så kul att "hitta" fler o fler som varit på MHE! När jag skulle börja där va det inte så många som bloggade som hade varit där eller gick där. Men verkar iaf som att alla som jag pratat me som gått där, tyckt att det varit bra! :) Men många, har ändå fått ett "återfall" ett tag efter behandlingen. Det tror jag kanske dock är ganska vanligt, oavsett vart man gått på behanfdling nånstans... Men gick du inte på uppföljning? Jag betalade själv eftersom det skulle ta för lång tid att få en remiss dit via landstinget och när jag väl hade erkänt för mej själv att jag fortf va sjuk, kände jag att jag behövde hjälp NU,annars skulle jag inte palla, jag skulle inte va lika motiverad eller mottaglig för behandling om det inte skedde asap. liksom! :O Så jag har inte varit på uppföljning, bara behandlingen.

Vart bor du förresten? Alltid kul att träffa nya människor, om man inte bor för långt ifrån! Som man har nåt gemensamt med, men som ändå är friska ;) Fast tur att Internet finns idag ändå! Tänk va mkt kontakter man knyter tack vare det!

Va skulle du göra idag, på din lediga dag?



kram*

2011-03-28 @ 07:26:47
URL: http://www.misshart.blogspot.com
camilla

usch då :/

Min dag var suverän :)har vart lugn och skön även fast jag inte vart hemma så mkt :)



Vad ska du hitta på idag gumman? :)

Något kul planerat?



Pussar<3

2011-03-28 @ 08:29:49
URL: http://resanupp.devote.se
viktoria

Tack så mycket tjejen för din omtanke!

Ja, tankarna är svåra ibland. Man får försöka nöta in att alla tankar inte är sanning!



Hoppas du mår bra idag och att du får en bra dag!

KRAMAR i mängder <3

2011-03-28 @ 10:19:31
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: God eftermiddag! :)

Ja! Det tycker jag också! M.H.E var verkligen ett bra ställe! Och kul att andra som man pratar med också varit där och tyckt det ha varit bra! Kanon :)



Ja, jag fick också ett återfall efter min behandling i Mora, men det var inte deras fel alls, utan det var att jag var inte tillräckligt stark att klara av en hel sommar hemma, utan någon att prata med om problemen jag hade. Men när jag var på behandlingen var det, den bästa behandling jag någonsin fått, beroende på att som är speciallister då. :)

Nej, jag var aldrig på uppföljning faktiskt, utan då efter sommaren kom jag in på BUP igen hemma där jag bor, men hade ändå kontakt lite grann med M.H.E, vilket var tur. För det var dom jag hade mitt förtroende för, och litade mest på. :)



Jag fick min remiss via sjukhuset, men fick kämpa för den remissen i mer än 1 år, men jag var också bara på behandling i Mora. :)



Ja men precis! Det är alltid kul att träffa nya människor! jag bor i Sundsvall. Vart bor du? :)

Ja visst är de! Tänk vad bra att internet är uppfunnet alltså haha! :D



I dag har jag bara tagit det lugnt, men i morgon ska jag till min sjukgymnast och prata lite grann, och eventuellt åka till sjukhuset för ett samtal med min gamla psykolog.

Vad gör du i dag?



Kramar <3<3



2011-03-28 @ 15:03:47
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Gud vad kul! :) Det kan vara skönt att komma hemifrån ibland, och bara gör något annat liksom! :)



I dag ska jag kanske åka in till stan och kolla på lite kläder, men har inte bestämt något riktigt. Annars ska jag nog kanske träffa en kompis, jag får se. :)

Vad ska du göra i dag? :) <3



Pussar och kramar! <3<3

2011-03-28 @ 15:07:48
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Ja. När tankarna kommer är det inte alltid lätt. Man måste försöka att tänka vad som är rimligt om vad som är rätt och fel. Du kommer att klara det tjejen! :) <3



Ja tack! Jag mår bättre, och hoppas du också gör det! Hoppas du får en underbar dag!



Kramar i massor <3<3

2011-03-28 @ 15:11:55
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0