Price tag

Seems like everybody's got a price,
I wonder how they sleep at night.
When the tale comes first,
And the truth comes second,
Just stop, for a minute and
Smile

Why is everybody so serious!
Acting so damn mysterious
You got your shades on your eyes
And your heels so high
That you can't even have a good time.


Everybody look to their left (yeah)
Everybody look to their right (ha)
Can you feel that (yeah)
Well pay them with love tonight...


It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag

Ain't about the (ha) Ka-Ching Ka-Ching.
Ain't about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.


We need to take it back in time,
When music made us all UNITE!
And it wasn't low blows and video Hoes,
Am I the only one gettin... tired?

Why is everybody so obsessed?
Money can't buy us happiness
Can we all slow down and enjoy right now
Guarantee we'll be feelin
All right.


Everybody look to their left (yeah)
Everybody look to their right (ha)
Can you feel that (yeah)
Well pay them with love tonight...


Den här låten sjöng två kompisar i min klass på skolavslutningen i dag, så jäkla duktiga ni är!! :) ♥












Kommentarer
camilla

ÅÅ SOMMARLOV nu då:D hur känns det? gjorde ni något skojigt på avslutningen?

Här regnar de massor idag med haha^^



Hos sjukgymnasten fick jag lite vanlig massage samt att jag gjorde några övningar :)



Åå dom filmerna har jag aldrig sett :O de e så skoj med äldre filmer :D har du någon såndär absolut favorit film?:D



Igår hade jag en underbar dag, träffade en kompis som jag umgicks med hela dagen:D

Hur ser dagen ut för dig idag?:D



PUSSAR<3

2011-06-11 @ 08:01:03
URL: http://resanupp.devote.se
Zami

sv: Hehe ja man måste ju vara de :D

Jag får ju inga pengar så jag kan inte shoppa vilket är väldigt synd. :/



I dag så ska jag på studentfest, mina kusiner har tagit studenten :D

Vad ska du hitta på i dag?



Kram! <3

2011-06-11 @ 11:31:00
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Kajsa-Stina

sv Camilla: Det känns underbart skönt med sommarlov! Solen skiner, jag mår bra, och bara lever livet! :)

Vi gjorde inget speciellt på skolavslutningen, det var två kompisar i min klass som sjöng, och några andra från andra klasser som sjöng. Vi i min klass bakade fem stycken tårtor som vi på omvårdnadsprogrammet skulle smaska på tillsammans med tvåorna som ska börja trean till hösten! Mysigt! :)



Vad kul! Alltid skönt med massage! Vad var det för övningar du fick testa? :)



Okej! Ja, dom är verkligen bra! Oj, svår fråga! Har så många favoritfilmer, haha, men jag kan tex sitta och kolla på, "Änglagård" för att jag tycker att dom som är med i filmen spelar så speciella roller så att man garvar ju sönder hela filmen haha, och att dom är rätt bra också! Även heartbreak hotel, the notebook, millenium filmerna, Beck, mfl, väldigt blandat! Har du någon favoritfilm? :)



Vad kul! Alltid mysigt att träffa vänner!

I dag har jag solat hela dagen nästan, ätit gott, myst framför tvn, och bara njutit av sommarlovet! :)



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-06-11 @ 19:13:29
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Jaha okej :( tråkigt. Nu på sommarlovet kommer jag inte få nåt studiebidrag heller, så de är ju inte så kul. Och jag har ingen lust att sommarjobba heller, så jag får väl prata med mamma om jag blir sugen på att köpa nåt speciellt :)



Gud vad kul! Min bästa vän tog studenten i går! :)

I dag har jag solat nästan hela dagen, har varit 30grader! Så jäkla skönt! Sedan har jag kollat lite på tv, ätit gott, och bara njutit av sommarlovet! :)



Kramar!! <3<3

2011-06-11 @ 19:16:18
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
t h a i p i n n e n ♥

den är bra !:)

2011-06-12 @ 13:43:16
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv T h a i p i n n e n ♥: Ja visst är den! Superbra! :)



Vad har du hittat på i dag? :)

2011-06-12 @ 22:03:20
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0